Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
477.0 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Poděbrady - Datum: 9.5.1974 - Szerző: Josef Chvosta - Zobrazeno: 6738x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Fotka samozřejmě krásná s výtečnou atmosférou.
Ač jdu možná s křížkem po funuse, mohu nabídkout odkaz na fotografie PZZ z Otradovic. Je to focené na textury do MSTS, možná proto tolik detailů a málo pohledů na zařízení jako celek.
http://www.edisk.cz/stahni/70669/Ruske_PZZ.rar_14.13MB.html
Ač jdu možná s křížkem po funuse, mohu nabídkout odkaz na fotografie PZZ z Otradovic. Je to focené na textury do MSTS, možná proto tolik detailů a málo pohledů na zařízení jako celek.
http://www.edisk.cz/stahni/70669/Ruske_PZZ.rar_14.13MB.html
23.11.2009 (21:14)
Mirek 2037:Díky za upřesnění,myslel jsem že k prodloužení do Znojma došlo až o rok později.Něco jsem se těmito vlaky najezdil při návratu z fotoakcí na severu Čech,byla to neskutečná nádhera sedět v prvním voze a poslouchat papoucha jak maká na plný výkon v lesích kolem Máchova jezera nebo když se řítil stovkou z Kolína do Kutné Hory...
23.11.2009 (20:48)
Drahos Svestka:V GVD 1973/1974 došlo k prodloužení Sp 917 v pátek z Rumburka do Znojma a lokomotiva 477.0 jela z Rumburka až do Kutné Hory. Potom do Jihlavy elektrika a dále do Znojma 556.0. Sp 911 jezdil do Znojma denně, s tím rozdílem, že z Jihlavy vedla vlak T478.1. Sp 911 byl v úseku Rumburk Česká Lípa vedený jako Os a rovněž tak z Okříšek do Znojma. Ideální spoj, který protínal celou dnešní ČR byl plně vytížen. Konec v roce 1993.
23.11.2009 (20:20)
Filip Janev:Asi se tomu budeš divit,ale tenkrát nejezdily vagony vzduchovoziče.Málokdo měl auto a všichni jezdili vlakem.Nejinak tomu bylo i u tohoto Sp-podle řazení to vypadá na Sp Jihlava-Kolín-Rumburk(nebo možná opačně).
23.11.2009 (19:30)
AD sAd petrolejka k osvětlení.
Mohu-li se zeptat. Taková ta tmavá krabička za cedulí K(omlouvám se za použitý termín) je co?
filip janev: Tady máš odpověd:
http://www.zelpage.cz/clanky/sp-911-papousek-jak-jinak
http://www.zelpage.cz/clanky/sp-911-papousek-jak-jinak
Protže na některých tratích se vyplatí nasadit nějaký motor,než velkou těžkou mašinu a zaní vagony vzduchovoziče.
Ale nastartovat motor je otázka chvilky, ale páru to se mi zdá jeté.
Ale nastartovat motor je otázka chvilky, ale páru to se mi zdá jeté.
23.11.2009 (16:13)
Filip Janev: a proč dnes jezdí pod dráty motory?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko