..: Fotogalerie - detaily fotografie 477.0 :..
 

477.0


477.0Informace o fotografii:
 - Místo focení: Poděbrady
 - Datum: 9.5.1974
 - Autor: Josef Chvosta  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 6734x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Ross  mail  
Počet komentářů uživatele325 »fotek 0
28.11.2009 (20:46)  
Parádní fotka :) 5/5 :) Všiměte si požkození troleje.
24.11.2009 (21:32)  
Fotka samozřejmě krásná s výtečnou atmosférou.
Ač jdu možná s křížkem po funuse, mohu nabídkout odkaz na fotografie PZZ z Otradovic. Je to focené na textury do MSTS, možná proto tolik detailů a málo pohledů na zařízení jako celek.
http://www.edisk.cz/stahni/70669/Ruske_PZZ.rar_14.13MB.html
23.11.2009 (21:14)  
Mirek 2037:Díky za upřesnění,myslel jsem že k prodloužení do Znojma došlo až o rok později.Něco jsem se těmito vlaky najezdil při návratu z fotoakcí na severu Čech,byla to neskutečná nádhera sedět v prvním voze a poslouchat papoucha jak maká na plný výkon v lesích kolem Máchova jezera nebo když se řítil stovkou z Kolína do Kutné Hory...
23.11.2009 (20:48)  
Drahos Svestka:V GVD 1973/1974 došlo k prodloužení Sp 917 v pátek z Rumburka do Znojma a lokomotiva 477.0 jela z Rumburka až do Kutné Hory. Potom do Jihlavy elektrika a dále do Znojma 556.0. Sp 911 jezdil do Znojma denně, s tím rozdílem, že z Jihlavy vedla vlak T478.1. Sp 911 byl v úseku Rumburk Česká Lípa vedený jako Os a rovněž tak z Okříšek do Znojma. Ideální spoj, který protínal celou dnešní ČR byl plně vytížen. Konec v roce 1993.
23.11.2009 (20:20)  
Filip Janev:Asi se tomu budeš divit,ale tenkrát nejezdily vagony vzduchovoziče.Málokdo měl auto a všichni jezdili vlakem.Nejinak tomu bylo i u tohoto Sp-podle řazení to vypadá na Sp Jihlava-Kolín-Rumburk(nebo možná opačně).
23.11.2009 (19:30)  
AD sAd petrolejka k osvětlení.
registrovaný uživatel sAd 
Počet komentářů uživatele226 »fotek 0
23.11.2009 (19:21)  
Mohu-li se zeptat. Taková ta tmavá krabička za cedulí K(omlouvám se za použitý termín) je co?
23.11.2009 (17:04)  
23.11.2009 (16:30)  
Protže na některých tratích se vyplatí nasadit nějaký motor,než velkou těžkou mašinu a zaní vagony vzduchovoziče.
Ale nastartovat motor je otázka chvilky, ale páru to se mi zdá jeté.
23.11.2009 (16:13)  
Filip Janev: a proč dnes jezdí pod dráty motory?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko