Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
A 420 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Αθήνα Σταθμός Λαρίσση - Datum: 30.8.1996 - Autor: Jiří Vaněk - Pozn.: "Kulatý nos" je připraven k odejzdu s ranním R 500 do Soluně. - Zobrazeno: 5853x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
pro Rabin:
Značení: Protože "hodní" a imperialističtí Němci se ve spoustě věcí shodli, ale jaksi naschvál, nebo omylem, když opouštěli v 60tých letech "alfanumerické" značení (V, E, a pod.) byly v SRN elektriky "1" a diesely "2", zatímco u DR v NDR tomu bylo přesně naopak. Taigatrommel / Sergej pak tedy býval BR 120 (diesel vlastnící 2000 koňských sil). Správnej binec nastal u strojů, které ve službě přežily sjednocování.
Značení: Protože "hodní" a imperialističtí Němci se ve spoustě věcí shodli, ale jaksi naschvál, nebo omylem, když opouštěli v 60tých letech "alfanumerické" značení (V, E, a pod.) byly v SRN elektriky "1" a diesely "2", zatímco u DR v NDR tomu bylo přesně naopak. Taigatrommel / Sergej pak tedy býval BR 120 (diesel vlastnící 2000 koňských sil). Správnej binec nastal u strojů, které ve službě přežily sjednocování.
Sondo, Martin Keppert: ten model také pamatuji. Jako dítěti mi pak vrtalo hlavou, proč u DR jezdí pod stejnou řadou Sergeje :)
Sondo: u DR nejezdily. Ten model taky mám po tátovi, je to prostě dokonalý stroj.
08.03.2011 (19:06)
Děkuji za komentáře a doplnění historie tohoto stroje. Železniční policie v r. 1996 nebyla tak akční a navíc bylo ráno. A ráno se na Balkáně nepracuje:)
Králék: Já vím co Dr.Skipper řekl. Kupodivu umím číst. A plně s ním souhlasím. Míry jsem uvedl, aby bylo jasné jak to ve skutečnosti je. Chápem?
08.03.2011 (18:02)
Astartoth: určitě by to nesplnilo emisní limity :)
08.03.2011 (17:35)
Já mám doma model V200 od TT z 60. let s označením DR. Ony někdy u DR opravdu jezdily nebo se jen nemohla do spřátelené země dodávat mašinka s třídně nepřátelským označením?
To by mne zajimalo, mohl-li by soukromy dopravce pouzivat lokomotivy parni. I treba v doprave nakladni, treba kdyby OKD opravilo stokra a vozilo WAPky jim, povolili by jim to?
Velká vzácnost a těší mě když tento smímek vidím ;-)
Je dobře že se lokomotivy vrátily zpět do své rodné zěmě a nadále vytrvale pracují u soukromých dopravců
Je dobře že se lokomotivy vrátily zpět do své rodné zěmě a nadále vytrvale pracují u soukromých dopravců
Esli mne paměť neklame, tak BR 220/221 dokázala vytlačit páry (01, 01.1, 03) z elitních výkonů u DB. To V 180 ne. Já byl jen úvahově vzdálen, proč DB i DR dala přednost hydraulice před elektrickým přenosem výkonu. Četl jsem, že DB brala v úvahu hmotnost, ale nevím. U DR to byla úspora mědi. A kdysi si fírové z Lipska a Hoyerswerdy (důlní ranžír) libovali, jak se jim hezky posunuje s V 107 (T 435.0) - díky "elektrice".
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko