Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
402.013 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Malý zkušební okruh VUZ - Datum: 1.10.2016 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 4065x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Pokusim sa o volny preklad: Tratove hnacie vozidla smu byt obsluhovane jednomuzne, pokial ma vlakveduci pristup na stanovisko. V pripade neschopnosti strojveduceho by mal zastavit vlak.
V riadiacom voze je pristup na stanovisko z vlaku mozny, loko musia prerobit.
V riadiacom voze je pristup na stanovisko z vlaku mozny, loko musia prerobit.
Tak tomu nerozumím. V Italii vlakvedoucí může zastavit vlak pouze ze stanoviště lokomotivy? A jak pozná,že je strojvedoucí neschopen? Záchranné brzdy ve vozech snad mají jako u nás!?
ad BBvK - souvislost to nemělo, ale efekt ano :-), za což moc děkuji - zase mám širší obzor - chtěl jsem dotaz vmezeřit do nějakého novějšího opusu.....Díky
Astartoth: naopak pane milovníku cihlových časů. Vtrhnou do mašiny zadními dveřmi, vběhnou do strojovny a tam je usmaží pracující zařízení. Řešení problému (nejen s islámskými, bude to veskrze univerzální) teroristy vyřešen!
To neni rozumne, takto migranti vtrhnou do lokomotivy, zabiji strojvudce a rozjedou stroj do hlavove stanice plnou rychlosti, nacez za volani Allah akbar zahynou i se zbytkem pasazeru, lidi na stanici, za stanici a v budovach jez vlak smete :'(
Přátelé , zná někdo aktualizovaný odkaz na traťové rychlosti u nás a na Slovensku ? Ala níže uvedený link...
Díky
http://www.zelpage.cz/story/vrt/rychlosti.gif
Díky
http://www.zelpage.cz/story/vrt/rychlosti.gif
30.01.2017 (14:22)
Sice úplně nechápu souvislost s touto fotografií (viz pravidla pro vkládání příspěvků), ale budu hodný, nesmažu to a odpovím ;-)
http://provoz.szdc.cz/portal/ViewArticle.aspx?oid=594598
http://provoz.szdc.cz/portal/ViewArticle.aspx?oid=594598
Talian zrusil 2. stanovisko a spravil z celkom peknej masiny masinu pre push-pull. Podla talianskych predpisov musi v pripade neschopnosti strojveduceho byt vlakveduci schopny prejst do masiny a zastavit vlak. Takze namiesto druheho cela spravili prechod do supravy. Prvy pokusny kralik este bez finalneho nateru je na fotke.
30.01.2017 (12:19)
Zajímavá mašinka :-) Co se na ní zkoušelo?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko