..: Fotogalerie - detaily fotografie 218.465 + 218.418 :..
 

218.465 + 218.418


218.465 + 218.418Informace o fotografii:
 - Úsek: Ungerhausen - Sontheim (Schwab)
 - GPS: 48°0'48.588"N, 10°20'6.586"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 11.2.2017
 - Autor: Tomáš Kubovec  Poslat email autorovi
 - Pozn.: EC 191 Basel - München
 - Zobrazeno: 4357x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
28.03.2017 (12:39)  
Tomu ale tuzemský liniový systém brání taky. Dokonce velmi dobře. Na kódovaných úsecích dlouhodobě nemáme víc fatálních projetí Stůj než Němci. Ale tím, že se kódují se jen velmi významné tratě, se celková situace zhoršuje.
28.03.2017 (8:12)  
A hlavně tento "typ přenosu" zastaví sám vlak při projetí červené, což je významná výhodu proti tuzemským systémům.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
27.03.2017 (15:52)  
pro (gp):

snad by bylo vhodné "mladasum" pripomenout, ze tento ty prenosu je v provozu jiz od 20. let minulého století... :-)
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
27.03.2017 (14:56)  
Přenos mají, právě tou krabicí.Počítadlo by bylo zevnitř koleje.
27.03.2017 (13:19)  
Takový dotaz: Mají tam přenos návěsti na vlak? A tak "krabice" u kolejnice je počítadlo náprav?
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
26.03.2017 (15:49)  
Na trati Dresden-Zittau se nedávno stavěly fungl nové mechaniky, protože jednak jsou líp vidět a jednak líp vypadají. Jsou sice "elektrodynamické", takže bez drátování se to neobešlo, ale v důsledku je takové návěstidlo energeticky úspornější než světla.
26.03.2017 (11:56)  
Díky za info. Petrovu zmínku o tom, že tam jeden pár jezdí, jsem nějak přehlédl.
25.03.2017 (22:30)  
Petr Jet (intelpetr): Já mám bohužel dojem, že curyšská ECčka touhle trasou na Memmingen nejezdí. Koukám na mapu a doufám, že bych si všiml, kdybychom jeli mezi horami vyššími než 1000 metrů.
Ale třeba se pletu?

zirecek: Jo, tou 160 se asi občas i jede.
25.03.2017 (23:08)  


Mezi Mnichovem a Zurichem jezdí (a jezdily) 4 páry EC vlaků, jeden pár (EC 196/197) jezdí Intelpetrem zmiňovanou trasou přes Kempten a Immenstadt, zbylá écečka jezdí přes Memmingen.
25.03.2017 (22:17)  
M 474 003: Média nám tady servírují, jak je v Německu všechno špičkové, supermoderní a založené na špičkových technologiích, a ona se najde jednokolejka, bez drátů a s mechanickým návěstidlem.

Co to je za blábol? V Německu jsou dobří hospodáři. Proč rušit elektromechanická návěstidla, když bez problémů fungují i na tratích s rychlostí 160km/hod. Proč cpát spoustu peněz do drátování, výměny návěstidel apod., když to provozu dostačuje? Na rozdíl od české praxe, kdy se drátují tratě, kde je velmi slabý provoz a světelná návěstidla se osazují tam, kde jsou zbytečná.
25.03.2017 (23:11)  


já se jen obávám, že výměna tohoto návěstidla, pokud tam vůbec ještě je, je jen otázkou času...
25.03.2017 (22:10)  
>M474 ...
V Německu maj i takový zpozdilosti, jako neelektrifikovanou dvoukolejku s traťovou rychlostí 160.
A mechaniky k tomu.
28.03.2017 (10:26)  


Kéž bychom se alespoň v té trati venkovem na 160 dokázali inspirovat :-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko