..: Fotogalerie - detaily fotografie 233.176-7 :..
 

233.176-7


233.176-7Informace o fotografii:
 - Úsek: Neuhaus (Pegnitz) - Hersbruck (rechts Pegnitz)
 - Datum: 30.4.2016
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3903x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
22.05.2016 (8:45)  
pro JK ml:

A kdyz to vidis tady, i tamhle a o kousek dal - tak uvdis, ze je to vlastne mame stejne. Jen jezdime pomaleji a zdedili jsme nekompatibilni trate .. :-)

Precti si pasni od pana Zd. Sindlauera. Zvedne ti naladu (cti venku, je teplo a neni tam strop)
22.05.2016 (7:07)  
stoupa: táta je tři roky v penzi tohle se událo na samém sklonku jeho kariery...tj zima 2012-2013....Ale z nákladního "hlediska" pomněme četné kusovky vožené Cargem (nejen v okolí prahy), byť to jsou zhusta nepravidelnosti, vzniklé nepravidelnostmi, někdy i téměř mimořádnou událostí (tu umřelo ložisko, tu se utrhla šroubovka a po zákldním ohledání a zalátání je vagon posléze dopraven tam kam patří...)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
22.05.2016 (2:54)  
pro JKml:

Cloumat se nenecham, ja se dobre bavim a dekuji! Jiste, ze Vejprty i Vranany docela dobre znam. Hlavne mohu k snidani, obedu i veceri tuhle "latinu z kuchyne". A navic je to promlceno .. :-) Nepises sice roky, ale i za Puchovem, kol Liptovskej Mary to bylo stale beze zmeny hoodne dlouho po cinkani klicema :-)
21.05.2016 (22:13)  
Pánové, pánové nenechte cloumat zlost svým majestátem :-)Tak ono (nejen) na Vejprtech bývá(bývala) k vidění 742 + 1ks Btax a to jsme u poměru nějakých 0,25 -0,30....Stoupa by si měl pamatovat smíšené vlaky Vraňany-Lužec nad vltavou z počátku 90. let vedených čmelákem ve složení 771 +Bi+ Daak (ovšem pp) to taky vychází hodně zajímavě :-):-) :-) http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/770/770060.html?oddil=2
Co nákladní dopravy se týče přípomenul bych zde dříve poměrně běžný, dnes vyloženě husarský kousek ctěného pana otce, který byl nastoupen doslova z vany na nsl jakého si plechovkového NEx sestávajícího z peršinga a slovy tří kontejnerových vozů na kterých trůnily tři speciální plachtované kontejnery...(Jirko já vím že máš poštu v deset, ale potřebovali bysme násled plechovek, přivezl by ti to do Běchovic ...v sedm jo...a bude to jenom do Pardubic...no super dík)....Nooo pro tátu tenkrát hledali po cestě tak dlouho vystřídání, přičemz ho tmou hnali na východ zelenou ulicí s vmax100kmh neustále ke světlým zítřkům...Až to dovezl do Púchova....na námitku že za Hranicema nM za svojí fírovskou kariéru už zhruba 30 let s lokomotivou nebyl, mu bylo odpovězeno, že se tam taky za těch 30 let nic nezměnilo, že je to zařízený až do púchova zelená ,když pojede 60kmh nemůže nikde nic....no víme známe.....Nakoec mu za to snad i přišlo oficielní poděkování od slovenského Carga....Táta doma to tenkrát zhodnotil slovy asi až příliš zkušeného pracovníka: "By mě zajímalo, kterou řiť jsem na nábřeží za těch pár švestek zachránil, ale zas tak špatný ježdění to nebylo, vyspal jsem se jim tam na cimře do růžova a jel v kulturní dobu domů rg,jak mi volal, už jsem čul že to zase celou noc bude hrc prc kolem komína." Ale samozřejmě PostNex Malešice ostrava v úseku Olomouc-Ostrava dvě rakety na jednoho peršinga je poměr ještě příznivější :-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
20.05.2016 (13:51)  
V roku se plest zu mohu, z Brejli a jedne klasy neslevim :-)
20.05.2016 (13:30)  
Lapil/Stoupa: Na tom vlaku Norimberk - Schwandorf jsem jindy zažil ještě jiné zapřažení - na třech vozech ČD jela přípřež 2x 218 (pak pokračovala s mnichovskými vozy do Pořád v lese), tak to máme nějakých 160 tun lokomotivy a ty tři klasy tak 130 t, tak to je poměr nějakých 0,81. Stejně na vás pořád nemám :(
20.05.2016 (12:21)  
Památná změna počasí byla 1978/9.
20.05.2016 (10:54)  
stoupa
Chtěl jsem se hádat, ale zdá se, že my dva jsme srovnatelní, i když asi o kousek vedu (Ba 42t, brejlovec 72t, poměr 0,58. 830 + Balm 65t, Sergej 116t, poměr 0,56). Mnohá čísla jsem lovil z paměti, ale úplně zcestná nejsou. Rabín na nás ovšem nemá, ledaže by Ragulin vážil něco k 275 tunám.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
20.05.2016 (9:57)  
:-) Bridilove! Na ZVS v CK, mela na Novy Rok 1980 Hydra poruchu, jel misto ni z CB nocnim spojem Brejlovec a jedna Ba klasicka. Bylo docela plno, vojaci se vraceli VOP. Ano, bylo to o one pamatne prudke zmene pocasi.... :-)
20.05.2016 (9:24)  
To jsou dobré cesty. Můj "rekord" v tomhle smyslu je večerní osobní(!) vlak z Turnova do Praha v sestavě Sergej plus 830 (tehdy ještě M262.0) plus Balm (nepletu-li značení. Prostě ten vagón, co tam standartně jezdil).
Fotka fajn, možná trošičku škoda toho stínu - při prvním pohledu jsem utrpěl leknutí, že most (jeho nosníky) končí někde ve vzduchu. Mezi námi - co je to za stín? Vycházejí mi vpravo od fotky nějaké dva (?) velestromy tak vysoké, až se mi nechce věřit.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko