..: Fotogalerie - detaily fotografie 01.1066 :..
 

01.1066


01.1066Informace o fotografii:
 - Úsek: Marktredwitz - Wunsiedel-Holenbrunn
 - Datum: 11.2.2012
 - Autor: topič  Poslat email autorovi
 - Pozn.: -47 °C
 - Zobrazeno: 3489x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
02.02.2016 (20:23)  
Respekt ! Bei diesen Temperaturen noch auf einen Dampfzug zu Warten. Dieses hat eine sehr gute Atmosphäre 5****
02.02.2016 (14:23)  
Ti co to nezažili, tak asi nikdy nepochopí...
Já jsem sice jel jenom 2x na páře...
Jednou v létě při nějakých 25° C a jednou v zimě při teplotě něco nad nulou...
A jet na pětasedmě tendrem dopředu je opravdu zážitek... Hlavně v zimě a to i při 50 km/h...
Ale jak jsem psal, to se musí zažít a souhlasím s Topičem...
02.02.2016 (13:43)  
Tommy: -24 Grad (Die Temperatur am die fotostelle) + 100 km/st. (Die Geswindigkeit der Dampfzug) = -47 Grad (Die gefühlte Temperatur für den Lokführer) :-)
02.02.2016 (11:53)  
The temperature of minus 47 degrees is likely not true. On this day, the lowest temperatures were measured at minus 30 degrees in Germany.
Die Temperatur von minus 47 Grad dürfte nicht stimmen. An diesem Tag wurden in Deutschland die Tiefsten Temperaturen mit minus 30 Grad gemessen.
Teplota minus 47 stupňů je pravděpodobné, že není pravda. V tento den, nejnižší teploty byly měřeny při minus 30 stupňů v Německu.
02.02.2016 (11:03)  
velmi pěkný obrázek
01.02.2016 (22:20)  
Zlámalík: No jasněěěěě. Četa na mašině si hoví v teploučku a chudák fotič mrzne na fleku. :-)
Sice jsem většinou býval v boudě na levé straně, ale když si vzpomenu na "legendární" zimu počátkem roku 1979, tak zodpovědně říkám, že tam spíš táhne na cemr a vůbec je tam v boudě děr, kudy profukuje až nečekaně moc, což se pozná, když se to rozjede rychlejc. A přímo kurevská zima je na mašině, když se jede po "prdeli" a je vybraný uhlí v tendru. To fičí ledovej vzduch téměř nelidsky. Fotku, kdy na albatrosu stojí fíra ve filcovejch holínkách, nabalenej jak pumpa na zimu a šálou omotanou přes brigadýrku kolem hlavy jsem našel kdysi kdesi na webu (bohužel už nevím kde) a výstižně zachycovala realitu. Nebyla to sranda jezdit v pořádný zimě, zkřehlejma pazourama namazat mašinu, topit lopatou, kdy z pece při přikládání sálá žár a na záda táhne ledový vzduch. A co ti chlapi na kanále? 12-ti hodinový šichty v gumofilcovejch holínkách, ve kterých se zapařily a zmrzly hnáty za 15 minut. Celou šichtu na sebe nechat cákat ledovou vodu, v mraze, větru nebo vánici, čistit popelník, dýmnici, manipulovat s chobotem vodního jeřábu, tahat háčkem vozíky s popelem a sazemi po kanále, pohybovat se po ledě, který stále přibýval od používáné vody při ošetření mašin. Na to by se asi každej dneska vybodnul. :-)
01.02.2016 (22:03)  
Na strojvedoucího jde teplá pára a nahřívá si pupek, co si má co stěžovat - na rozdíl od fotografa! :-)
01.02.2016 (20:19)  
Vlad: Já jsem výpočet "vzdal" a našel nějakou převodní tabulku. I ty se docela lišily, jedna od druhé. Pro přesný výpočet by se měl brát v potaz směr větru i když tehdy, pokud si dobře pamatuji bylo téměř bezvětří, vlhkost atd. Ale nejspíš to moc odlišné od teploty, co jsem uvedl nebude. Prostě kosa jaksepatří. :-)
akreditovaný fotograf nebo člen ŽP Vlad  mail  
Počet komentářů uživatele815 »fotek 0
01.02.2016 (19:22)  
Martas: Aha, díky!
01.02.2016 (19:19)  
Vlad: u těch rychlostí "V" to nejsou násobky 0,16 ale mocniny - tedy 100 na 0,16tou...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko