Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
183.001 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Obertraubling - Regensburg-Burgweinting - Datum: 10.1.2015 - Autor: Šimon P. - Pozn.: vlak ALX 84111 - Zobrazeno: 4625x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Můj tip je, že za tak padesát let už žádná patra nebudou, protože lidé budou tak velcí, že se do patra nebudou vejít. Výjimkou bude široký rozchod.
Ešus, k té zvýšené části se strojovnou - třeba takhle? http://www.railvolution.net/zm/upload/ruske-talgo-ve-zkouskach_b.jpg :-)))
Bartik09: no, jen to vyžaduje překopat všechny stanice, mají nástupiště +915 mm. Ovšem úspory v konstrukci vzniklé vždy přímou a lehkou skříní "typické plechovky", jak se někdy říká anglickým osobním jednotkám, nemusí být k zahození. Jen se pak asi nevejde patro, když "přízemí" je nějaký metr deset metr dvacet vysoko.
Bartik09: no, jen to vyžaduje překopat všechny stanice, mají nástupiště +915 mm. Ovšem úspory v konstrukci vzniklé vždy přímou a lehkou skříní "typické plechovky", jak se někdy říká anglickým osobním jednotkám, nemusí být k zahození. Jen se pak asi nevejde patro, když "přízemí" je nějaký metr deset metr dvacet vysoko.
O necem takovem uz jsem taky premyslel. Ale popravde receno by se mi jeste vic libilo reseni, ktere jsem videl v Anglii a v Irsku - nastupiste ve vysce podlahy vagonu.
Takový vůz nemusí být nutně dvoupatrový, stačil by i jednopatrový s "vanou", jak už tu bylo navrhováno. Vůbec bych se nebránil tomu, kdyby byl vždy jeden takový vůz na konci/začátku každého dálkového vlaku. Hodně háků na kola, prostory pro kočárky a vozíčkáře a místa rezervovaná pro doprovod kočárku, cyklisty (těmito místy by se dala využít místa ve vysokopodlažní části, kola by byla vidět skrz prosklený nástupní prostor) a oberlené lidi.
Nejsem znalec, ale šlo by toto řešení využít i pro vysokorychlostní jednotky? Tady by byl dopad na běžné cestující (bez minibaru) ještě menší - první zvýšenou část by zabrala strojovna a druhá by byla pro cyklisty a už by tam dojel minibar.
Nejsem znalec, ale šlo by toto řešení využít i pro vysokorychlostní jednotky? Tady by byl dopad na běžné cestující (bez minibaru) ještě menší - první zvýšenou část by zabrala strojovna a druhá by byla pro cyklisty a už by tam dojel minibar.
Ja bych s dovolenim poznamenal, ze "jak malo staci" nejen k pekne fotce, ale i k tomu, vyjit vstric cestujicim - presne jak pise Ondrej.
Sice to je opticky jak pest na oko, ale i jediny patrovy (nebo nizkopodlazni) vuz v souprave by znamenal, ze vozickari, kocarkari, ale i bezni kolari a berlinga budou mit znacne zjednodusene cestovani. A v nasich koncinach to evidentne (= kdyz to u sukafon -> RN jde i za cenu kompletni prestavby vozu) nani o tom, ze to nejde, jen se nechce.
Sice to je opticky jak pest na oko, ale i jediny patrovy (nebo nizkopodlazni) vuz v souprave by znamenal, ze vozickari, kocarkari, ale i bezni kolari a berlinga budou mit znacne zjednodusene cestovani. A v nasich koncinach to evidentne (= kdyz to u sukafon -> RN jde i za cenu kompletni prestavby vozu) nani o tom, ze to nejde, jen se nechce.
12.01.2016 (16:58)
Aneb ukázka toho, jak málo (nebo hodně?) stačí k pěkné fotce. Kdyby byla úplně azurová obloha tak je to jen "tuctová" fotka, ale takhle s tou oblačností to je o něčem jiném.
12.01.2016 (12:06)
Pěknej Taurus. Škoda že dvoupatrovej vagon, v soupravě, kvůli nízkopodlažnosti nejde na R a podobnejch vlacích i unás.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko