Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
DR 675.019-4 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Děčín hlavní nádraží - GPS: 50°46'37.488"N, 14°12'9.697"E » - Datum: 3.10.1992 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z negativu, Mlžné říjnové ráno Delfína při mimořádné jízdě do Prahy - Zobrazeno: 10449x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Jak se to tam změnilo k nepoznání. Ty lampy, ten most, trať, všechno. Jen tunely zůstaly.
04.08.2010 (8:49)
Já se tomu nedivím...Vozidla z té doby jsou to nejhezčí,co kdy po kolejích jezdilo(kromě páry,samozřejmě).A nejen po kolejích...i autobusy,trolejbusy a dokonce i auta-vzpomeń si např.na Felicii kabriolet z r.1965.
A jinak...dočkej času.Už brzy bude první vlaštovka.
A jinak...dočkej času.Už brzy bude první vlaštovka.
Koncept TransEuropeExpress ve východoněmeckém pojetí. Ještě krásnější by tahle jednotka byla při jízdě jihočeskými loukami a lesy za Třeboní směr Velenice.
Jinak souhlas, je to Design s velkým D. A pak se mi každý diví, že se mi líbí vozidla ze šedesátých až osmdesátých let...
Jinak souhlas, je to Design s velkým D. A pak se mi každý diví, že se mi líbí vozidla ze šedesátých až osmdesátých let...
02.08.2010 (21:40)
Úžasné... Krásná souprava (opravdu "D"esign s velkým "D"), moc hezká fotka. Také na to koukám už po několikáté.
PS: Nevíte, jestli to nějaký spolek v současnosti provozuje?
PS: Nevíte, jestli to nějaký spolek v současnosti provozuje?
na tuto fotku koukám od včera snad po padesáté a nemůžu se vynadívat :) krásná souprava ..a i detail kde jsou vidět pouliční dobové lampy mě potěšil :)
Budu se asi rouhat, ale VT 18.16, i Ganz M 298 měly větší šmrnc, než naše vlastní "krátkodobá Vindobona". Jel jsem všema.
Foto za "do plnejch"
Foto za "do plnejch"
01.08.2010 (21:19)
Jo,tak tohle je opravdu pastva pro oči.A ten Design s velkým D-líp se to nedá napsat.Zkrátka zlatá šedesátá... Možná bude někoho zajímat ,že původní označení této elegantní a vpravdě luxusní motorové jednotky bylo VT 18.16 a na expresu "Vindobona"začala jezdit počínaje GVD 1966-67.Spolu s motorovou "Hungarií"(M 298.0)to byl parádní doplněk k tehdejším nekonečně dlouhým parním rychlíkům a expresům...
To je velmi vydařená historická fotka! Párkrát jsem tuhle řadu viděl naživo ještě v NDR a hrozně se mi tehdy jako dítěti líbila. Pak s odstupem času jsem ji viděl i v Roztokách - nějaká šotojízda, nevím už přesně, kdy to bylo.
Mám moc rád tyhle poctivé staré stroje, ať si říká kdo chce co chce, tohle je Design s velkým D.
PS: jo a taky se mi moc líbily oranžovo - krémové Halberstadty, ty byly taky "prďácké" (-:
Mám moc rád tyhle poctivé staré stroje, ať si říká kdo chce co chce, tohle je Design s velkým D.
PS: jo a taky se mi moc líbily oranžovo - krémové Halberstadty, ty byly taky "prďácké" (-:
Tak už si přesně nevzpomínám, je to dávno a navíc internet byl tehdy v plenkách ;-) Ale nazval bych to historicko-turistická jízda, asi něco jak v současnosti pořádá Flügelradtouristik D.Reitmann
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko