..: Fotogalerie - detaily fotografie Vossloh :..
 

Vossloh


VosslohInformace o fotografii:
 - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ
 - Datum: 15.12.2013
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 7092x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Jim  mail  
Počet komentářů uživatele53 »fotek 0
20.12.2013 (16:26)  
A nejsou ty hromady náhodou jenom výsypky popílku?
20.12.2013 (12:34)  
Neznám úhel, pod kterým sypané uhlí udrží (někde mezi 35°, 50°). Nicméně základna jedné hromady má 80x300 metrů, takže v prvním metru výšky je okolo 24.000 m3.
Pro výšku 40 metrů bychom násobili 20 (40/2), něco zmizne na čela ... někde mezi 400.000 a 450.000 m3. Hromady jsou tam dvě: Něco kolem 12.000 vagonů.
K otázce: Jako když do hasičské Tatry přibalíte kýbl vody z vodovodu.
20.12.2013 (11:09)  
topič: nene, až 1979 - na jaře po uhelných prázdninách jsem maturoval :)
19.12.2013 (23:28)  
Chary: Zásoby se myslím týkají 1 měsíce výpadku dodávky uhlí. Jinak řečeno, bez uhlí má elektrárna vydržet měsíc provozu jen ze zásob.
registrovaný uživatel awatar 
Počet komentářů uživatele1 »fotek 0
19.12.2013 (19:08)  
Zdravim, jako fíra jezdící pod křídly AWT musím opravit pár nepřesností:
Lapil: Chvaletice vozíme Brejlovci ve dvojici, bez postrku. Jedna má trvalý výkon 1111 kW, výkon dvojice lokomotiv nechť čtenář spočte sám. Každopádně je to více než jedna 122,123,130, kterou používaly na tyto výkony Cargo.Takže žádný trápení, když to fíra s mašinkama umí, jede to jak drak. Je pravda, že než se rozhejbe ložená souprava, 30 vozů, cca 2500t, chvíli to trvá, ale dyž už to jede....
mimochodem jel sem to se 130 a trvá to déle.
Uvedu ještě příklad: když pojedu s loženou a šestikolem, což je dost silná mašina, nesmím v Bílině zastavit, páč se do kopce k Teplicím nevyškrábu (šestikolo musí vrchem přes teplice páč přes úpořiny nemá přechodnost). S Brejlema to vyjedu, sice pomalu cca 43 km/h ale vyjedu (sám sem to testoval a to sem zastavil těsně pod kopcem) s šestikolem se nečapu...
Prorvat se koridorem je opravdu problém, ale problém má ve špičku jakýkoliv nákladní vlak. Na Nymburk už to je lepší a od Lysé se jede bez zastávky, většinou.Platí oběma směry...

Luxian: Taurusy to zatím tahat nebudou a to z toho prostého důvodu, že my to jezdíme pravobřežkou na ústí západ, pak přes Úpořiny do Bíliny a dál do Třebušic. Taurus tuhle štreku nesmí, není na to schválený ani testovaný. Mohl bysice jet přes Prahu a po levým, ale pak by musel stejně na ústí severu odstoupit a musely by to vzít Brejle či 130 nebo 181 dál na Most, protože tam taky Taurus nesmí.Jdou sice zprávy, že by se to tak mohlo vozit ale osobně tomu nevěřím.S Taurama co vím se zatím počítá hlavně na Moravě na rameni Břeclav Brno Ostrava....
19.12.2013 (18:45)  
Ahoj ve spolek, beru to popořadě.
Ahtisaari - ano, takhle nějak to probíhá. Akorát se musí sledovat předpověď počasí, aby to nezmrzlo.

Když se podíváte pořádně do historie okruhu, tak zjistíte, že (až na pár posunek a podobných věcí) byly všechny v Evropě vyrobené a ve VÚŽ testované lokomotivy za posledních 7 let zkoušeny uhelnými vozy Viamont - OKDDoprava - AWT a je to tak trochu moje dílo za přispění práce dispečerů uvedených firem.

Uhlí ve Wapech je půjčené z Ústí.
Nakombinovat to na jinou zátěž by bylo dost logisticky náročné.
19.12.2013 (18:08)  
Lapil: uhelné prázdniny byly v r.1978
19.12.2013 (15:49)  
bartik09: Vosslohy měly vždycky poněkud praštěný design.
19.12.2013 (15:47)  
Lapil: Tak AWT teď koupilo 3 Taurusy, takže to třeba začne tahat jimi.
19.12.2013 (14:34)  
Na http://www.cez.cz/edee/content/file/pro-media-2011/11-listopad/exkurze-do-elektrarny-chvaletice.pdf jsem si právě přečetl, že Chvaletice mají zásobu asi na měsíc provozu. Nejde ani tak o zpoždění dodávek, spíš bývá problém s uhlím zamrzlým ve vagónech. A někdy v r. 1975, byly tehdy uhelné prázdniny, jezdil po Labi ledoborec z NDR, protože zamrzlo kvůli Chvaletické elektrárně splavněné Labe (od Mělníka se splavňovalo).
Od září 2013 vozí uhlí společnost AWT (dříve OKD Doprava); vláčejí to dvěma brejlovci (plus dva postrk? na mou duši nevím) a je mi těch mašin vždycky hrozně líto, protože s tím zoufale zápasí. Co na to říká výpravčí nebo kdo organizuje dopravu na trati, když má tenhle hlemýžďoid zakomponovat mezi všechna ta pendolina a ECéčka a expresy všeho druhu, co jezdějí málem ve čtvrhodinových intervalech a jestli to takhle vláčejí ze severních Čech...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko