..: Fotogalerie - detaily fotografie 111 xxx-x :..
 

111 xxx-x


111 xxx-xInformace o fotografii:
 - Místo focení: Limburgerhof - Böhl-Iggelheim
 - Datum: 6.3.2012
 - Autor: bazala68  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4623x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
25.01.2013 (19:40)  
Dominik Jaroš: nicméně, že to odporuje selskému rozumu je nasnadě. Ve Švajcu můžete sunout třeba 16tivozovou push-pull soupravu a u uvedeném přépadě SA je to najednou (definicí předpisů) postrk a rychlost limitovaná. Jako by to nebylo jedno, pokud strojvedoucí vpředu ovládá průběžnou brzdu což je asi základ všeho.

Až se spojí Railjet řidičáky k sobě, takže loko budou na obou koncích, tak to bude na našich kolejích co?
24.01.2013 (23:12)  
Jiří Kocurek: Jste dost mimo. Řídicí vůz v čele soupravy a HKV na jejím konci nijak neodporuje předpisům, zatímco v případě fotografie, na níž odkazujete, nesmí být postrkové HKV činné, jinak je rychlost vlaku omezena na 100 km/h. Srovnáváte hrušky a jablka.
24.01.2013 (18:30)  
Jiří Kocurek: Si asi děláš kozy, ne????
24.01.2013 (18:10)  
A když zapříhne lokomotivu na konec soupravy Jančura, tak je najednou fůra řevu, jak je to zakázané, protože je to nebezpečné.
24.01.2013 (17:48)  
Jel jsem takovou soupravou párkrát z Platlingu do Pasova. Tahla to 111-ka. Na 21. století sice starší "vydání", ale zase pohdlné a hlavně čisté. Tyto v Bavorsku měli měkká sedadla. Kéž bychom i nás mohli říct - standartní kvalita osobáku. Elefanty a na Slovensku "šup-šúliky" jsou pouze slabším odvarem.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3264 »fotek 0
24.01.2013 (17:07)  
pro Bazala68:

Mno, 143 (původně DR 243) je asi nejmladší, ale zase má nejmenší přebytek výkonu a tak na některých vozebních ramenech nestíhá a je nahrazována. Mj. "Taurusy" :-)
25.01.2013 (15:43)  


Měl jsem to na mysli glogálně, že starší nerovná se nevyhovující. Některé z mnou jmenovaných řad nejsou univerzální. A Taurus není všelék. Na některé druhy vozby mi připadne zbytečný. Na druhou stranu vozil jsem v devadesátých Bobinou 15 kočárů na Ostravu a dalo se to.
24.01.2013 (17:02)  
Loko ze 70. let, vozy z počátku 90. let.. :-D Ale souhlasím s Komínem, když slouží dobře, tak na co novou. To zrovna neplatí o vozech, tyto jsou jakž-takž ucházející, ale starší rekonstrukce vozů DBmu jezdících hojně po východu Německa a v okolí Berlína mají příšerně tvrdé sedačky..
registrovaný uživatel Komín  mail  
Počet komentářů uživatele357 »fotek 0
24.01.2013 (16:26)  
To je fuk, že už má svoje léta. Když slouží dobře, proč vyhazovat peníze za novou. Na cestující to má efekt minimální.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3264 »fotek 0
24.01.2013 (16:19)  
Universální BR 111 brázdí (západo)Německé koleje úspěšně od roku 1974. Ale je fajn.
24.01.2013 (16:34)  


A spolu s dalšími staršími řadami např. 110, 139, 140, 143, 151 a třebas 181.2 stále dobře slouží a rěkl bych, že i vyhovují. Těchto vratných souprav se 111 jezdí v západních spolkových zemích mrak.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko