Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
223.070-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Hradec u Stoda - Holýšov - Datum: 23.7.2012 - Autor: Filip Štajner - Zobrazeno: 5795x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Mně se tedy po estetické stránce nejvíc líbí dieselové mašinky řady 775/776, ty byly rostomilé a navíc měly spoustu kol...
06.08.2012 (1:15)
Zdeněk J: ČSD se pro čtyřkové brejlovce rozhodly kvůli tomu, že už se počítalo s provozem dieselů na daných tratích pouze několik let do elektrizace.
Takove Ludmilly, i kdyz ruske monstra, mely 2200kW a taky 140 :) A co teprve starsi nemecke diesely, dvoumotorove V200, BR119, 118 atd. Obecne u nas, az na ten design, diesely za moc nestaly. Vsak taky vzpominky jsou ve smyslu "je, brylovec ci zamracena, to bylo krasnejsi", nikoli "vykonnejsi, rychlejsi."
05.08.2012 (19:49)
Ty motory byly nejslabsim clankem cele masiny.
Martin Grill: neříkám že Kyklopy byly kdovíjaké zázraky, ale na svou dobu špatné nebyly, a měly minimálně dvě přednosti - výkon 1800 kW a hlavně rychlost 140 km/h. To považuji za největší minus Brejlovců - maximálnhí rychlost 100 km/h. Teď už to nevadí, ale to že až do elektrizace nemohly ani expresy jet rychleji než stovkou ani na tratích kde to poměry v pohodě dovolovaly (značná část Praha-Ústí nad Labem, část Česká Třebová-Brno, Přerov-Břeclav, Bratislava-Púchov, ...) je podle mě chyba. A Kyklopy to mohly napravit. Anebo se měly Kyklopí motory namontovat do Brejlovců.
05.08.2012 (15:55)
M 474 003: Pokud máš na mysli Kyklopy, tak tě budu muset usměrnit, neboť ani ty zdaleka nedosahovaly parametrů Herkula. Pakliže by se ČD probraly a namísto dočasných řešení, jímž jsou 750.7, objednaly nové lokomotivy, možná by něco podobného svedli v CZ Loko - ačkoli dlužno podotknout, že s ústupkem ve kvalitě a spolehlivosti, neboť do všeho sypou CATy. Motory MTU, jež jsou v ER20, patří k tomu nejlepšímu, co kdy kdo do mašin dával.
Po stránce designové jde o hnusnou, uhlazenou, zaoblenou hroudu, která nikoho nenechá na pochybách o tom, že zde vzhled hrál úplně ty poslední housle. Mezi námi ani T499 příliš krásy nepobrala... Zde se i já řadím mezi ony fanoušky Brejlovců, ač nikoli nekritické ;o)
Po stránce designové jde o hnusnou, uhlazenou, zaoblenou hroudu, která nikoho nenechá na pochybách o tom, že zde vzhled hrál úplně ty poslední housle. Mezi námi ani T499 příliš krásy nepobrala... Zde se i já řadím mezi ony fanoušky Brejlovců, ač nikoli nekritické ;o)
2 lokomotivy s podobnými parametry jsme měli už v roce 1974. Kdyby se tady po Velkém Sametovém Listopadu všechno nerozkradlo tak jsme mohli mít takové lokomotivy vlastní výroby. Dneska v prostoru kde vznikaly se může tak akorát předvádět Madonna se svou ubohou show, a to ještě možná.
03.08.2012 (19:54)
Tohle je správný barevný vlak,a ta lokomotiva,nádhera...
6*
6*
03.08.2012 (19:33)
JOKR: Tak já také patřím k příznivcům brejlovců, nicméně je jasné, že pokrok nelze zastavit a zajíždění těchto solidně zpracovaných lokomotiv až do Plzně je logický krok třeba proto, že se ve stanici Fürth im Wald ušetří čas, jinak nutný pro přepřah
03.08.2012 (14:34)
Nové hytláky koncem roku. Snad.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko