Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
103.166-5 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Siegelsdorf - Fürth (Bay) Hbf - Datum: 21.5.1995 - Autor: Jiří Vaněk - Pozn.: EC 51 Dortmund-Praha - Zobrazeno: 5297x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
G-BOAC
Čerpal jsem tuto informaci skutečně z Wikipedie. Trefil jste správně. Díky za vysvětlení. Máte přesnější informace.
Čerpal jsem tuto informaci skutečně z Wikipedie. Trefil jste správně. Díky za vysvětlení. Máte přesnější informace.
19.05.2012 (21:17)
lbc: Na vševědoucí wikipedii je uveden tento rychlostní rekord stroje 103.118 (nikoliv řady!) O pravdivosti tohoto údaje se dá úspěšně pochybovat. "Rekordní" jízdu v úseku Brackwede-Neubeckum abslovovala předsériová lok. 103.003. Lok 103.118 jela "jen" rechlostí 265 km/h. Na stejné trati probíhaly i testy soupravy ICE Experimental. Také bych řekl, že ř.103 se proslavila v souvislosti se spoji TEE. Nemám historii ř. 103 v hlavě, možná to někdo znalejší doplní.
Tomu stromu někdo ublížil? Proč tolik lítosti. :o)
Tomu stromu někdo ublížil? Proč tolik lítosti. :o)
Pokud jsem našel správnou informaci na internetu, tak řada 103 se proslavila zavedením cestovní rychlosti 200 km h u IC (InterCity) spojů v Německu. A její maximální dosažená rychlost u řady 103 118 byla 14. června 1985 a to 283 km/h (176 mph). Podle parametrů řady 103 šlo jistě o zajímavý vyrobený typ lokomotivy německých drah. Ohledně pořízené fotografie, škoda toho stromu v záběru.
19.05.2012 (13:05)
Český je asi jen jídelák, nebo se pletu?
19.05.2012 (10:50)
Krásná fotka, krásný vlak...jen škoda toho stromu.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko