Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
223.067-0 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Biessenhofen - Günzach - Datum: 24.10.2010 - Autor: Richard Weber - Zobrazeno: 3406x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
13.09.2012 (15:07)
Zlámalík: Děkuji ti Zlámalíku, že jsi se mě zastal, tak nějak sem to myslel taky :-)
Petr Lešek: díky, už to tam vidím, no to je pěkný guláš, kdy už se to v Evropě trochu sjednotí? ;-)
07.09.2012 (18:06)
studio: Čekal bych, že to bude nějaká předvěst, a to před ní budou upozorňovadla, podobně, jako u nás. Více tady:
http://www.stellwerke.de/signal/deutsch/hv.html
http://www.stellwerke.de/signal/deutsch/hv.html
Krásná fotka, to je harmonie...
Ale musím se jako neznalý zeptat, co je to za podivné návěstidlo?
Ale musím se jako neznalý zeptat, co je to za podivné návěstidlo?
Astartoth: to s tím ale nesouvisí. Otázka zní proč překombinovaný Najbrt, proč Najbrt 1 versus 2, proč fialové Beer z MOVO a červené Aee/Bee versus tehdy platné zelenošedé schéma, zatímco Bmee jsou zelené.
Prostě kdyby se dodržoval JEDNOTNÝ nátěr na všechny vozy, byly by dnes maximálně dvě varianty. Ty staré a ty nově natřené. A vo to gou.
Prostě kdyby se dodržoval JEDNOTNÝ nátěr na všechny vozy, byly by dnes maximálně dvě varianty. Ty staré a ty nově natřené. A vo to gou.
Kurfirte, tato firma ma bezpochyby vozu jen "nekolik", podobne jako regiojet, ne nekolik desitek tisic.
07.09.2012 (15:57)
tady by se ČD měli naučit co je unifikovaný nátěr a ne pořád ty jejich cirkusy :-D
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko