Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
223.070-4 Arriva | |
Informace o fotografii: - Úsek: Nýřany - Zbůch - Datum: 26.12.2010 - Autor: Vítek_V - Zobrazeno: 5891x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
30.12.2010 (14:42)
Ale no tak. Na TÉTO trati a TĚCHTO vlacích je brejlovec zbytečný, dokud nebude schválený pro jízdu po Německu. Výhodnější a rychlejší je vždy jet s jednou mašinou Plzeň – Schwandorf a ne v půlce trasy ve Furthu 15 minut přepřahat.
30.12.2010 (13:42)
btw: a čo poviete na toto:
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/3796-Predvanocni-shon-v-CZ-LOKO-Ceska-Trebova/
ja viem že to vždy bude brejlovec... ale imho stačí vymeniť ôčrevá", tj remotorizovať a hneď je to iná mašina
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/3796-Predvanocni-shon-v-CZ-LOKO-Ceska-Trebova/
ja viem že to vždy bude brejlovec... ale imho stačí vymeniť ôčrevá", tj remotorizovať a hneď je to iná mašina
Voytech2005: přesně jak píše Jiří Pekárek! Brejlovec takový zkvost a vy je nechcete, ovšem tyhle ty Siemensácké lokomotivy jsou překvapivě tiché a i docela pěkné. Jednou jela kolem mě s kontejnerama a větší hluk dělaly ty konternery.
29.12.2010 (22:44)
Voytech2005: Bývaly doby, kdy bych s tebou souhlasil, ač mé důvody byly úplně jiné. S odstupem času vidím, že věci nejsou tak černobílé, jak se zdají. Pokud pomineš design, který je poplatný své době a ač byl dobrých dvacet let nadčasový, dnes již lehce zaostává, jde o dobré stroje, zastávající dobrou práci. Kdyby stav tratí, po nichž jsou nuceni strojvůdci se čtrnáctisetkilowattovými stroji jezdit, odpovídali jedenadvacátému století, ulevilo by se nám všem a pak by možná teprve nastal čas na řešení náhrady vozového parku... Na současné tankodromy to nemá smysl.
29.12.2010 (21:45)
Rozhodně bych herkula nesrovnával s několik desítek let starými lokomotivami které vyrábělo ČKD. Je to moderní stroj jak se patří na tuhle dobu a mě se velice líbí. Jinak fotka nádherná ta lokomotiva se v bílé opravdu neztratí.
29.12.2010 (21:21)
Voytech2005: Kdyby vás slyšeli! Šotouši se snaží Brejlovce na výkony vrátit (když 223.067 sebrala na přejezdu v Hradci u Stoda auto, tak se tam Brejlovci vrátili), a vy byste Herkuly cpal všude - ikdyž je pravda, že je mají i rakušáci, kteří k nám zajíždějí s Taurama.
Ale vozidlo má jednu obrovskou výhodu - je tiché. Jednou jsem od lokomotivy stál půl metru, když se rozjížděla. Oproti ČKD hrozně tichá a pomalu nepoznáte, je-li u nástupiště nastartována...
S ARmpee ladí docela dobře, hůř to vypadá, je-li připojena k emzetám...
Ale vozidlo má jednu obrovskou výhodu - je tiché. Jednou jsem od lokomotivy stál půl metru, když se rozjížděla. Oproti ČKD hrozně tichá a pomalu nepoznáte, je-li u nástupiště nastartována...
S ARmpee ladí docela dobře, hůř to vypadá, je-li připojena k emzetám...
29.12.2010 (20:31)
Krásná lokomotiva ! Kéž by u nás takový jezdily místo těch strašnejch brejlovců... nebo jak já říkám "potápěčů"
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko