Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
52.8079-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Ústí nad Labem-Střekov - Sebuzín - GPS: 50°37'46.507"N, 14°3'13.229"E » - Datum: 26.9.2009 - Autor: Jan Faigl - Pozn.: Výlet parním vlakem do Čech - postrk E.499.112 (Za rady díky Petrovi Borženskému) - Zobrazeno: 3194x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Černobílé provedení mi u těchto snímků vůbec nevadí, i jdyž bych to chtěl vidět i v barevném provedení. Jinak pěkné.
Diky za vysvetleni, ze to je REKO vuz nemeckych drah jsem tusil - byly to jedny z pomerne rozsirenych TT modelovych vagonu - ale dotedka jsem nevedel, proc to vlastne ma toto oznaceni.
V tehle souvislosti me jeste napada... jezdily nekdy u nas takoveto (mysleno na starem podvozku zcela nove postavene) osobni vagony? At uz primo tyto nemecke, nebo jakekoliv jine?
V tehle souvislosti me jeste napada... jezdily nekdy u nas takoveto (mysleno na starem podvozku zcela nove postavene) osobni vagony? At uz primo tyto nemecke, nebo jakekoliv jine?
Ten hytlák je typický REKO vůz - předěláváno v 50. a 60. letech - nová kastle, sedačky, okna, umakart, atp., původní, zpravidla pruské, třínápravové vozy. Dělaly to DB i DR. Ty od DR "drncaly" i po rekonstrukci víc, než naše Rybáky. (I ÖBB obdobně rekonstruovala řadu nám blízkých vozů).
Sim: ano, opravdu to má tři nápravy. Někde mám i fotky z děčínského depa. Taky jsem plánoval nějakou tu fotku, ale vzhledem k ranní "dece" v okolí Děčína z toho sešlo. Fotka pěkná, škoda jen těch drátů...
08.10.2009 (22:10)
Přímo na ŽP se dá najít údaj o tomto úseku trati 072, že "29.12.1958 - Změna trakční soustavy - ČSD/ČSD - 3000 Vss - S veškerou dopravou". Nejsem si jist, ale tuším, že tento typ sloupů TV je novější, tzn. už jsou vyměněné.
Co je rozhodně novější, jsou betonové pražce zde zřejmě typu SB6 z osmdesátých let.
Co je rozhodně novější, jsou betonové pražce zde zřejmě typu SB6 z osmdesátých let.
08.10.2009 (19:45)
Topič: tak to jo. To já jsem zase myslel že se elektrifikovalo někdy v 80tých letech až.
Petr Malíř, Petr Borženský: Ono je to spíše naopak. Dráty nebo lépe řečeno elektrický provoz (tedy ne na této trati) je v Čechách již od roku 1903.
Souprava za mašinou není rozhodně stará padesát let. Trochu myslet před psaním komentářů.
Souprava za mašinou není rozhodně stará padesát let. Trochu myslet před psaním komentářů.
08.10.2009 (19:01)
Honzo, pěkná vydařená fotka.Jenom mě se to více líbilo v barevném provedení.Ale i tohle není špatné. :D
Canopus: před 50 lety neměli dráty :)
Canopus: před 50 lety neměli dráty :)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko