..: Fotogalerie - detaily fotografie 52.8079-7 :..
 

52.8079-7


52.8079-7Informace o fotografii:
 - Úsek: Ústí nad Labem-Střekov - Sebuzín
 - GPS: 50°37'46.507"N, 14°3'13.229"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 26.9.2009
 - Autor: Jan Faigl  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Výlet parním vlakem do Čech
- postrk E.499.112 (Za rady
díky Petrovi Borženskému)
 - Zobrazeno: 3194x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

29.10.2009 (20:24)  
Černobílé provedení mi u těchto snímků vůbec nevadí, i jdyž bych to chtěl vidět i v barevném provedení. Jinak pěkné.
13.10.2009 (14:25)  
Diky za vysvetleni, ze to je REKO vuz nemeckych drah jsem tusil - byly to jedny z pomerne rozsirenych TT modelovych vagonu - ale dotedka jsem nevedel, proc to vlastne ma toto oznaceni.

V tehle souvislosti me jeste napada... jezdily nekdy u nas takoveto (mysleno na starem podvozku zcela nove postavene) osobni vagony? At uz primo tyto nemecke, nebo jakekoliv jine?
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
09.10.2009 (12:13)  
Ten hytlák je typický REKO vůz - předěláváno v 50. a 60. letech - nová kastle, sedačky, okna, umakart, atp., původní, zpravidla pruské, třínápravové vozy. Dělaly to DB i DR. Ty od DR "drncaly" i po rekonstrukci víc, než naše Rybáky. (I ÖBB obdobně rekonstruovala řadu nám blízkých vozů).
registrovaný uživatel Coudy  mail  
Počet komentářů uživatele66 »fotek 0
09.10.2009 (1:00)  
Sim: ano, opravdu to má tři nápravy. Někde mám i fotky z děčínského depa. Taky jsem plánoval nějakou tu fotku, ale vzhledem k ranní "dece" v okolí Děčína z toho sešlo. Fotka pěkná, škoda jen těch drátů...
08.10.2009 (22:13)  
Koukam spravne? Je hned za masinou trinapravovy hytlak?
09.10.2009 (14:27)  


Na ten hytlak jsem taky koukal s vyvalenejma očima ;-)
08.10.2009 (22:10)  
Přímo na ŽP se dá najít údaj o tomto úseku trati 072, že "29.12.1958 - Změna trakční soustavy - ČSD/ČSD - 3000 Vss - S veškerou dopravou". Nejsem si jist, ale tuším, že tento typ sloupů TV je novější, tzn. už jsou vyměněné.
Co je rozhodně novější, jsou betonové pražce zde zřejmě typu SB6 z osmdesátých let.
08.10.2009 (19:45)  
Topič: tak to jo. To já jsem zase myslel že se elektrifikovalo někdy v 80tých letech až.
08.10.2009 (19:38)  
Petr Malíř, Petr Borženský: Ono je to spíše naopak. Dráty nebo lépe řečeno elektrický provoz (tedy ne na této trati) je v Čechách již od roku 1903.
Souprava za mašinou není rozhodně stará padesát let. Trochu myslet před psaním komentářů.
08.10.2009 (19:01)  
Honzo, pěkná vydařená fotka.Jenom mě se to více líbilo v barevném provedení.Ale i tohle není špatné. :D
Canopus: před 50 lety neměli dráty :)
registrovaný uživatel PPacifik  mail  
Počet komentářů uživatele53 »fotek 0
08.10.2009 (18:59)  
To se povedlo...Už jen z náhledu je vidět, že j eto povedená fotečka...Uplně jak před 50 lety až na to že nebyli dráty(aspoň na této trati(072)) 4*
08.10.2009 (19:09)  


Myslíš?
úryvek z Wikipedie - Po roce 1918 byly tratě zdvoukolejňovány a po roce 1951 i elektrifikovány.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko