..: Fotogaléria - detaily fotografie 80-30.xxx :..
 

80-30.xxx


80-30.xxxInformace o fotografii:
 - Úsek: Povrly - Povrly-Roztoky
 - Datum: 20.12.2011
 - Autor: Patrik 
 - Pozn.: Sysel na U1
 - Zobrazeno: 11087x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ Honza  mail  
Počet komentárov užívateľa2712 »fotek 0
07.01.2012 (0:28)  
Josef Petrák: no ty Bdmtee jsou taky na prd, taky mají blbý sedačky (sice měkké a koženkové, ale pravoúhlé), interiér naprosto neútulný (blbé barvy), nedá se tam zhasínat a dělá to docela kravál. Tohle ať modernizujou (kdyby z nich udělaly Sysly, měly by aspoň stejný profil, jako vagóny). Bdt jsou jedny z nejlepších a relativně nových vozů (akorát škoda že nemůžou na 140 km/h), aby se daly použít i na rychlík).
07.01.2012 (0:05)  
To fňukání ohledně Borcad sedadel a klimatizace mě nepřestává bavit. :-)

Patriku, gratulace k prvenství sysla v galerii. Teď to chce nějakého zepředu.
07.01.2012 (10:33)  


Děkuju,něco mám i zpeředu "nasysleno" :) tak se pokusím vložit.
registrovaný užívateľ Honza  mail  
Počet komentárov užívateľa2712 »fotek 0
06.01.2012 (22:57)  
240.025; komín: řidičáky neřeším, ale že z pěkných a hlavně pohodlných vlaků, dělají vlaky, ve kterých se pro nepohodlná sedadla naprosto nedá sedět a má to klimatizaci, která u osobních vlaků je spíš na škodu, protože kvůli ní se nedá otevřít okno, je tam suchý vzduch a smrad a když klekne tak zase hic a nedá se s tím nic udělat. Špatný je tam akorát nástup s vysokou úrovní a to žádná modernizace neřeší, takže ve výsledku je to výrazné zhoršení.

Zato rychlíkové vozy (B), tam je klimatizace žádoucí, protože ve 140 km/h větrat oknem je k zešílení, tak tam to zůstane při starém :-(
registrovaný užívateľ Komín  mail  
Počet komentárov užívateľa360 »fotek 0
06.01.2012 (15:12)  
Honza) Taky nechápu: "Bdt už nám asi jistě většinu sebrali na další nesmyslené rekonstrukce, najdou se tam klidně i dvě Bčka a většina Btček". Jako proč??? Myslim že je to moc dobrej krok pro nejen regionální železnice.
06.01.2012 (14:14)  
Netreba chodit do Svycar, staci prekrocit nasi zapadni hranici ... Alemani zavadeli ridicaky na 200 km/h tusim s nastupem InterRegio vlaku, takze to vychazi rekneme na rok 88 ...

... ono i na tom modelovym kolejisti neni zpravidla problem v samotnem sunuti vlaku, ale v nedodrzeni fyzikalnich podminek - geometrie, hmotnost, polomery zatacek, nerovnosti... Staci si uvedomit, ze "schod" kolem pul milimetru na vyhybce neni nic nemozneho ... a kdyz si to predstavim v realu, ze by vlak mel preskocit cca pet centimetru :-D
registrovaný užívateľ JB 
Počet komentárov užívateľa597 »fotek 0
06.01.2012 (12:10)  
Astartoth: To máte blbý, to se nikdy nepodíváte do Švýcarska, přitom pro jiné je to země zaslíbená.
06.01.2012 (12:04)  
No nevim, kdo ma modelovou zeleznici, musi mit zakonite neduveru k rychlym sunutym vlakum.
06.01.2012 (11:10)  
Honza: proč nesmyslné rekonstrukce? Prosím o zdůvodnění... to opravdu chcete, aby se každý vlak objížděl a objednatel tak ztrácel zbytečně drahocených 10 minut?
06.01.2012 (9:09)  
Takhle si asi Škoda předtsavovala konkurenci Railjetům :-D :-D
06.01.2012 (8:08)  
Malé info:Jelikož syslové nekomunikují byli na ně pozvaní technici kteří vyřešili snad problém vyřešili(nevím).Nyní jsou v oběhu asi dvě soupravy(ale nevím jestli to je pravda pro dnešek)Samozřejmě že za sysly na 072 jezdí 163+bdt+bt+bdt ale to je vedlejší.
Nyní ale k fotce


Je krásná už jen s tím záběrem pouze na sysla.Opět Tě patriku musím pochválit. Jakovždy 5*
07.01.2012 (10:27)  


Děkuju:)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia - otázky a odpovede


Info
informacni okenko