Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
80-30.xxx | |
Informace o fotografii: - Abschnitt: Povrly - Povrly-Roztoky - Datum: 20.12.2011 - Autor: Patrik - Bem.: Sysel na U1 - Zobrazeno: 11087x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Josef Petrák: no ty Bdmtee jsou taky na prd, taky mají blbý sedačky (sice měkké a koženkové, ale pravoúhlé), interiér naprosto neútulný (blbé barvy), nedá se tam zhasínat a dělá to docela kravál. Tohle ať modernizujou (kdyby z nich udělaly Sysly, měly by aspoň stejný profil, jako vagóny). Bdt jsou jedny z nejlepších a relativně nových vozů (akorát škoda že nemůžou na 140 km/h), aby se daly použít i na rychlík).
07.01.2012 (0:05)
240.025; komín: řidičáky neřeším, ale že z pěkných a hlavně pohodlných vlaků, dělají vlaky, ve kterých se pro nepohodlná sedadla naprosto nedá sedět a má to klimatizaci, která u osobních vlaků je spíš na škodu, protože kvůli ní se nedá otevřít okno, je tam suchý vzduch a smrad a když klekne tak zase hic a nedá se s tím nic udělat. Špatný je tam akorát nástup s vysokou úrovní a to žádná modernizace neřeší, takže ve výsledku je to výrazné zhoršení.
Zato rychlíkové vozy (B), tam je klimatizace žádoucí, protože ve 140 km/h větrat oknem je k zešílení, tak tam to zůstane při starém :-(
Zato rychlíkové vozy (B), tam je klimatizace žádoucí, protože ve 140 km/h větrat oknem je k zešílení, tak tam to zůstane při starém :-(
Honza) Taky nechápu: "Bdt už nám asi jistě většinu sebrali na další nesmyslené rekonstrukce, najdou se tam klidně i dvě Bčka a většina Btček". Jako proč??? Myslim že je to moc dobrej krok pro nejen regionální železnice.
Netreba chodit do Svycar, staci prekrocit nasi zapadni hranici ... Alemani zavadeli ridicaky na 200 km/h tusim s nastupem InterRegio vlaku, takze to vychazi rekneme na rok 88 ...
... ono i na tom modelovym kolejisti neni zpravidla problem v samotnem sunuti vlaku, ale v nedodrzeni fyzikalnich podminek - geometrie, hmotnost, polomery zatacek, nerovnosti... Staci si uvedomit, ze "schod" kolem pul milimetru na vyhybce neni nic nemozneho ... a kdyz si to predstavim v realu, ze by vlak mel preskocit cca pet centimetru :-D
... ono i na tom modelovym kolejisti neni zpravidla problem v samotnem sunuti vlaku, ale v nedodrzeni fyzikalnich podminek - geometrie, hmotnost, polomery zatacek, nerovnosti... Staci si uvedomit, ze "schod" kolem pul milimetru na vyhybce neni nic nemozneho ... a kdyz si to predstavim v realu, ze by vlak mel preskocit cca pet centimetru :-D
Astartoth: To máte blbý, to se nikdy nepodíváte do Švýcarska, přitom pro jiné je to země zaslíbená.
No nevim, kdo ma modelovou zeleznici, musi mit zakonite neduveru k rychlym sunutym vlakum.
Honza: proč nesmyslné rekonstrukce? Prosím o zdůvodnění... to opravdu chcete, aby se každý vlak objížděl a objednatel tak ztrácel zbytečně drahocených 10 minut?
Malé info:Jelikož syslové nekomunikují byli na ně pozvaní technici kteří vyřešili snad problém vyřešili(nevím).Nyní jsou v oběhu asi dvě soupravy(ale nevím jestli to je pravda pro dnešek)Samozřejmě že za sysly na 072 jezdí 163+bdt+bt+bdt ale to je vedlejší.
Nyní ale k fotce
Je krásná už jen s tím záběrem pouze na sysla.Opět Tě patriku musím pochválit. Jakovždy 5*
Nyní ale k fotce
Je krásná už jen s tím záběrem pouze na sysla.Opět Tě patriku musím pochválit. Jakovždy 5*
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko