..: Fotogalerie - detaily fotografie Plechový expres :..
 

Plechový expres


Plechový expresInformace o fotografii:
 - Úsek: Mníšek u Liberce - Krásná Studánka
 - Datum: 4.9.2014
 - Autor: Petr Holub  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Nejspíš 753.761+760
 - Zobrazeno: 7782x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
26.12.2014 (16:05)  
Petr Holub:No na zubrnické lokálce jsem to zkoušel já, hlavně v okolí Leštiny, tam to celkem i vyšlo, nebo potom přímo v Zubrnicích
Aha, takže tos' byl Ty.
Každopádně palec nahoru za uvádění nových možností v praxi.
23.12.2014 (22:08)  
ůžasný!!!
23.12.2014 (21:16)  
Miroslav Volek: my v televizi s drony a GoPrem pracujeme zhruba dva tři roky, takže už snad můžu přihodit určitou zkušenost. A je pravda, že poslední dobou se to trošku zajedlo, prostě je to jen další výrazový prostředek, ne věc, na kterou by se dalo koukat pořád a používat na všechno.

Ale evoluci a pánubohu díky za něj. :)
23.12.2014 (17:33)  
Nedávno jsem jezdil s párou a jakási takováhle létající blecha nás pronásledovala a fotila. Hračka pěkná, budiž. Podle záběru jste s tím někde okolo 1000 stop AGL. Jak to je ošetřené legislativně, když od 500 stop AGL výše (a u letišť už od 0) může být neřízený provoz GA (všeobecného letectví), resp. v CTR oblastech i řízený provoz. Má to nějaké protisrážkové zábleskové světlo? Takováhle potvůrka může být z letícího letadla ze vzduchu pouhým okem snadno přehlédnutelná. Je nějak ošetřená odpovědnost provozovatele, registrace, pojistka, zkoušky, oprávnění - nebo si to člověk prostě koupí, vystoupá do oblak, "kam až to půjde" (podle internetu i do nějakých 1500 stop AGL) a pak - děj se vůle boží?
23.12.2014 (18:02)  


No na zubrnické lokálce jsem to zkoušel já, hlavně v okolí Leštiny, tam to celkem i vyšlo, nebo potom přímo v Zubrnicích, tam se video bohužel neuložilo dobře na kartu.
Každopádně by se s bezpilotním letounem nemělo vystoupat nad 300 metrů, zde to bylo 200 metrů (díky přenosu telemetrických údajů máš přehled) a také by to mělo dál jak je 5 km okruh od letiště.
Co se týká legislativy, ta se u nás vyvíjí také, řeším pojištění, tím by se asi mělo začít a potom pokračuješ dál registrací (teď jsem pořizoval nový letoun s jiným ev.č.), další věcí je potom oprávnění pořizování komerčního leteckého snímkování, kdy přejdeš z učně pilota bezpilotního letounu (tedy paradoxně ty co mají GPS, není to model).
23.12.2014 (17:10)  
Paráda:)
Je vidět, že se držíš stále v čele;).
Už delší dobu si říkám, kdy se to mezi šotouši ve větším rozšíří. Nějakou šoto fotku takto pořízenou už jsem kdysi viděl, ale když se to objevilo tady, tak čekám kolik lidí si to půjde ještě zítra koupit pod stromeček:):):)
V každém případě se těším na celkem novou dimenzi záběrů a značný posun ve focení:)
23.12.2014 (17:54)  


No já z toho moc nefotím, udělal jsem asi dvě fotografie, spíš jsem to pořizoval kvůli videu.

Tady jsou první pokusy začátkem roku z této koptéry, hned jsem jí trochu očoudil :-)

https://www.youtube.com/watch?v=S_6DEsEh_c8
23.12.2014 (13:48)  
A je to dvoumužné (kameraman a rešisér) nebo to zvládne jeden?
23.12.2014 (14:18)  


Klidně "jednomužní" :-) Při fotografování to je vůbec pohoda a nemusíš se soustředit na nějaký pohyb kamerou jak při točení videa případně (zde to ale taky moc nepraktikuji), jen si připravíš dron do správné pozice. Ten létá v GPS módu, takže máš načteno cca 10 satelitů, dobře to drží polohu i bez pohybu kniplů na vysílači. U Phantoma máš naklápění kamery, která je připevněná v Gimballu, ve spodní části vysílače, takže to máš pěkně po ruce, když by si chtěl změnit kompozici.
23.12.2014 (12:18)  
Pokud by nad tím někdo případně opravdu uvažoval, jedná se o dron od firmy DJI, typ Phantom F305, kamera GoPro hero 3 Black edice. Přenosová souprava AVL58 (přenáší i telemetrické údaje o letu, včetně obrazu) + monitor. Vzhledem k tomu, že dron slouží i pro pořízení videa, je třeba stabilizace kamery - Gimball Zenmuse H3-3D, který vyrovnává klopení koptéry a výkyvy poryvem větru, ve všech třech osách. Snímek je vybraný ze sekvence fotografií, kdy se kamera před startem zapne, na GoPro se dá nastavit četnost snímků za vteřinu.
23.12.2014 (11:52)  
Jaké koptéry? Jaké drony? Podle autora vám snad musí být způsob pořízení snímku jasný...

http://spy-museum.s3.amazonaws.com/files/resources/pigeonart.jpg
23.12.2014 (12:14)  


Teď si na to káp.. ..gut packovi, fazole jantarooovééé, lízáááky malinovééé, holub fotografiiickýýý :-)
23.12.2014 (11:14)  
Pěkné totok. Čekal jsem kdy začne v železniční fotografii éra dronů. Už je tady. Především vlečkovým fotografům se tímto rozšiřují možnosti jak proniknout do tajů běžně nedostupných provozů. :-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko