Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
861.017 | |
Informace o fotografii: - Abschnitt: Nižný Hrabovec - Strážske - Datum: 30.10.2016 - Autor: Slavo Koreň - Zobrazeno: 3890x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Na severu žraloků momentálně taky nejezdí mnohem víc, než by bylo slušné - šluknovské lokálky kvůli tomu už téměř měsíc brázdí sólo rakev, která tam patří asi jako pendolino na lipenku a ze všech motorů, co tam zajíždějí (kromě několika posledních, letmo nasazovaných krabiček) jako jediná není nízkopodlažní (fírové si ji ovšem pochvalují pro dobrý chod na vzduchovém podvozku, vynikající akceleraci a schopnost bez problémů dojet i při poruše jednoho motoru). Mezitím jsem si ale načetl to málo o provozu dunihlavů, co lze na webu snadno najít, našel pár fotek a zkonstatoval, že žralok je výrazně napřed nejen v designu, ale i v cestovním komfortu (hlavně hlučnosti) a řešení interiéru. Spolehlivost je jiná věc, PESA má ovšem ve stavbě motorových jednotek mnohem větší zkušenosti než Vrútky a tipl bych si, že po počátečních nezdarech se žraloci uchytí lépe.
JOKR: jestli se v provozu lépa osvědčuje žralok, nebo dunihlav, není otázka víry, ale jejich hmatatelného nasazení na určené vlaky. Jediná sledovačka, pokud vím, na tyhle řady je v Nových Zámcích https://sites.google.com/site/knihajazd/750zv Při stavu 16x861 je TP 12, reálně jich denně vyjíždí spíš 10. Jak si vedou žraloci ČD systematicky netuším, ale nezachytil jsem, že by s nima byly nějaké zásadní problémy a když jsem viděl vlak, na němž měl jet žralok, tak tam jel. Ale třeba jsem jen měl štěstí :-)
Neznám sice parametry spolehlivosti a ekonomiky provozu toho stroje, nicméně je minimálně stejně ( ne )vkusný jako ten polský "žralok" , kterého v Čechách tak velebíme - co se týká výkonu, myslím , že slovenský opus je na tom dokonce lépe. Osobně bych věřil spíše slovenskému stroji než polskému - i kdyby tam dohlíželi Němci, což v tomto případě neplatí.
oproti frasce zvane regionova je to super luxusni a super moderni stroj noveho tisicileti.. :-)
regionova je na urovni roku 1930 :-(
regionova je na urovni roku 1930 :-(
Objednávka na tyto vozidla je z roku 2009 a z toho, co si vzpomínám, mám dojem, že v roce 2005 to řešit nezačli, spíš až v tom 2009. Už tehdy bylo zřejmé, že je to zastaralá záležitost.
Michal Jaroš: obávám se, že někdy kolem roku 2005 to vozidlo opravdu začalo vznikat. Potvrzuje to známý fakt, že konstruovat drážní vozidla je třeba nadčasově a s výhledem na dlouholetou životnost (min. 30 let, v našich poměrech, jak známo, i mnohem více).
08.05.2017 (10:46)
V súčasnosti jazdia v Humennom 812+011/012 sem-tam sa vyskytne 861. Včera konkrétne som mal možnosť vidieť na troch vlakoch 812+011/012. Najväčší rekord bol zatiaľ, že zo 16x 861 nejazdilo 12. Tak si každý spravte obraz o kvalite a spoľahlivosti týchto moderných jednotiek. :-)
Obávám se, že design porušuje základní estetická pravidla, platná už několik tisíciletí. A nátěr tomu nepomohl, spíš naopak. Zřejmě hlavní konkurent kyperského InterPanteru v soutěži krásy. Techniku neznám, takže nesoudím. Poreferuje někdo ze Slovenska?
07.05.2017 (23:45)
V roce 2005 by se možná za tento vlak výrobce nemusel stydět, ale dnes... :-/
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko