..: Fotogalerie - detaily fotografie 854.217-7 :..
 

854.217-7


854.217-7Informace o fotografii:
 - Úsek: Desná-Pustinská - Kořenov zastávka
 - Datum: 28.4.2018
 - Autor: Pavel Šturm  Poslat email autorovi
 - Pozn.: R 1144 Praha Vršovice -
Harrachov
 - Zobrazeno: 2838x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
03.06.2018 (8:07)  
NIcKON: Pravděpodobně jste zaměnil dva řídící vozy. 854 nejezdí se syslem.
02.06.2018 (12:01)  
Ad moderní vlaky.
Ono do rychlosti kolem 100km/h k ochlazení slušně postačí pootevřené okno, kromě nějakých dvaceti třiceti echt horkých dní v roce (pravda, pro letošek už máme vybráno).
Taky je třeba si uvědomit, že "stovky nových vlaků" stojí nějaký ten peníz, přičemž státní rozpočet platí jen na úrocích přes 50 miliard, takže ať si Babiš a předtím Sobotka a předtím kdoví kdo říkají, co chtějí, zdroje možná jsou, ale otevřené odtoky taky.
Navíc - já jsem první, kdo bude ronit krokodýlí slzy, ale trať, kde jezdí dvou- tří vagónové vlaky dvakrát pomaleji než podobně kapacitní autobusy je z hlediska osobní dopravy na odpis.
02.06.2018 (10:44)  
Chocholouš: 027 toho na historických vlacích už moc nenajezdí, nějakou dobu už je v najbrtu. Mmch, v tom vámi zmíněném řídicím voze klimatizace nechybí.
01.06.2018 (21:37)  
Pan Antony se trochu opakuje, stačí se podívat na jeho starší komentáře.
01.06.2018 (20:07)  
Antony: Podle mě jde po modernizaci stále o velmi slušné stroje, krom vozů 021 a 027, které jsou určeny pro provoz historických vlaků, mají pěkný interiér, pohodlné sedačky, informační systém ap. Samozřejmě ještě o něco pohodlněji se cestuje v přípojném, případně řídícím voze, zvláště, když ten je doplněn o 1. třídu. Ano, v letních měsících je hendikepem chybějící klimatizace i tak je pro mě příjemnější než Stadler o Desiru ani nemluvě...
registrovaný uživatel Lev 
Počet komentářů uživatele39 »fotek 0
01.06.2018 (19:04)  
Antony: Zase ty nářky na starší vlaky. Chtělo by to taky nebýt proti nim tak zaujatý. 854 má výhodu v tom, že se tam dá stáhnout okno a jako v jednom z mála motorových vlaku i zhasnout světlo! A jde tohle v Pavouku? Nejde! Ono taky není všechno zlato co se třpytí. A zas tak nepohodlné 854 nejsou.
01.06.2018 (13:04)  
Krasne!

Skoda ze ten primy spoj z Prahy tak podelali tolika chybami. Jeli jsme s nim z Prahy do Harrachova a zpet a sileny. Za prve stare silene hlucne vlaky bez klimatizace, nevic nepohodlne bez ulozneho prostoru. Za druhe silene dlouhy cas na prestup. Nakonec jsme zpatky jeli pohodlnym tichym Stadlerem aspon do Tanvaldu a tam pak sedli ne do tehle masiny, ale do vagponu kde to je trochu mene hrozne.

Jsem zvedavy kdy se dozijeme dustojnych vlaku na trati Praha - Tanvald - harrachov. Pravidelne jezdim Siemensem Desiro na rychlikovych i osobnich spojich v Nemecku a kdyby tak zapojovali tri tak je to super svezeni misto utrpeni timhle. Vubec nejlepsi by bylo vyhlasit vyberove rizeni a najednou koupit rovnou stovky souprav na neelektifikovane trate jak na pomale tak na rychlikove spoje. Pak by cena byla super nizna a uroven by se zvedla. Regio hruza novu prodat na Ukrajinu a tohle s ni. Misto toho CD stale jen opravuji stare sroty..
01.06.2018 (9:38)  
Koukám, že se kácelo i pod tratí. Moc pěkné.
01.06.2018 (8:56)  
Kapacitní rychlík :) Ale moc hezký obrázek.
01.06.2018 (8:03)  
Malebné. :)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko