..: Fotogalerie - detaily fotografie 854.021-3 :..
 

854.021-3


854.021-3Informace o fotografii:
 - Místo focení: Mladá Boleslav město
 - Datum: 19.2.2017
 - Autor: Chary  Poslat email autorovi
 - Pozn.: s věnováním panu
strojvedoucímu:-)
 - Zobrazeno: 6746x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
24.02.2017 (14:33)  
V budově GŘ ČD Přaha, na Odboru kolejových vozidel prý došlo k nějaké výměně panáků na židlích. Pokud je totální ignorace historie železnice a tvrdošíjné prosazování nevkusného najmrdnátěru jejich vizitkou, pak si nelze vzpomenouti na středověk. Navrhuji do zákonů zavésti možnost defenestrace, coby způsobu vypořádání se s takovými zločinci...
registrovaný uživatel Josef_02  mail  
Počet komentářů uživatele12 »fotek 0
24.02.2017 (10:52)  
Skutečnost je mnohem méně pohledná ... Je to tak. V době, kdy byl barevně sjednocen vzhled hnacích vozidel ČSD ( traktory a motory tmavě červené, el. trakce tmavě zelená - odstín se trochu blížil svinibrodské zeleni, která oku nelahodí ) to přineslo i problémy. Přibylo úrazů pro špatnou viditelnost tmavozelených strojů ( téměř "maskáče" ). Týkalo se to zvlášť pochůzkářů. Pak byly zanedlouho zavedeny "bezpečností pruhy" na čela hnacích vozidel (žluté pro lokomotivy a oranžové pro motorové vozy). Některé stroje dostaly v dílnách jednolitý tmavočervený "kabát" ( kromě nárazníků a podvozků) - to byla "hrůza" pro oči.
registrovaný uživatel hank 
Počet komentářů uživatele259 »fotek 0
23.02.2017 (23:39)  
K nátěru 812.035: Ten motor jezdí jako kmenový v Banské Štiavnici. Jeho nátěr má údajně připomínat historii tamního dolování - nerostné bohatství kdysi ukryté v podzemí města. Asi mám málo fantazie, já to tam zkrátka nevidím...
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
23.02.2017 (16:23)  
pro Rabín:

Kamera (Te) chválí! Velmi správne jsi to nastudoval! :-)
23.02.2017 (15:01)  
pro stoupu i jiné: M 296.1/853 (potažmo M 296.2/852) byl další vývoj předchozích hydraulik M 286.0 resp. 1/850 resp. 851. Že budou jezdit na Vindoboně se samozřejmě vědělo, ale vědělo se i to, že na ní nebudou jezdit příliš dlouho - tehdy se ještě střídaly motorové jednotky ÖBB/ČSD/DR. Rakušáci to vzdali první, protože jejich Modré blesky byly už koncem 60. let dost obstarožní a hlavně nepříliš spolehlivé, tak platili DR, aby jezdily za ně. My jsme také brzy seznali, že M 296.1 se na dálkový prestižní vlak moc nehodí, tak jsme to také nechali DR, kteréžto pak jezdily kontinuálně od května 1972 až do konce provozu motorového rychlíku v květnu 1979 (takže hydry na Vindoboně jezdily celé tři roky...). Proto se M 296.1/2 konstruovala jako motorový vůz + přívěsy, aby byla variabilnější a využitelná také třeba v regionální dopravě, což se pak vskutku stalo. Ty dva vozy (tedy dnes už vlastně jen jeden) v "retro" nátěru (znovu opakuji, že mám to slovo dost velmi nerad) stejně nejsou vzhledově až tak moc originál, i když mají ponechané původní dveře. Až ty 854 jednou dojezdí a třeba se ty dvě ponechají (pokud na to ještě bude mít někdo chuť; třeba poctivá nostalgie...?), lze je kdykoliv přetřít do toho "retra". A k tomu celkovému pohledu na Mladou Boleslav město nutno říci, že ta fotka za večerního osvětlení to dost zkrášluje. Skutečnost je mnohem méně pohledná...
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
23.02.2017 (14:48)  
pro (gp), Rabin a Chary:

Proc vubec rekonstruuje CD obstarozní, velmi docasnou Vidobonu? Starsi jednoty GANZ i moderní SVT od DR byly lepsí! Tem SVT navíc od pocátku dobre fungoval hydraulický pohon... :-)

To nic nemení na tom, ze zejména kvuli inspirativnímu resní kolejí se mi fotka velice líbí.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
23.02.2017 (11:54)  
Mirek.S: Voni si čD nějak musejí vybrat, jestli budou pěstovat svůj obraz jako muzejnického spolku, žlutého regiodopravce (tedy až třetího a s 814 nejvykodrcanějšího) nebo opravdu "národního dopravce".
23.02.2017 (10:04)  
Chary: Já si spíš myslím, že 812 035 je speciální vůz pro vojenskou přepravu. Takový Hummer na kolejích. Pancéřování má dovedně skryté pod vnějšími tenkými kamuflážními plechy a výzbroj se vysouvá ze speciálních schrán pod sedadly, ruční zbraně se v případě potřeby rozdělí mezi cestující. Na snímku jen zaskakuje za jiný neschopný kus v běžné civilní dopravě a strojvedoucí je tajný příslušník slovenské armády, který dohlíží, zda si vůz někdo příliš neprohlíží nebo nedej Bože nefotografuje. Nechci vědět, co následovalo po tomto snímku... :)
23.02.2017 (9:25)  
Vidím to tak, že na nějaký nový post přišel nějaký nový panák, nejlépe nějaký "kreativec", nebo jak se jim nyní říká, který sice o vlaku ví jen to, že jezdí po kolejích, ale aby bylo vidět, že něco dělá tak dal nařízení, že bude vše v jednom nátěru. A když vše, tak muzeálních vlaků nevyjímaje. Údajně do opraváren přišlo nařízení, že již nebudou žádné výjimky (ale to je info "jedna bába povídala"). Když už tu Lapil nakousl Regionovu. Motorák je to hrozný, ale nátěr se jim povedl, to se musí nechat. A proto se nyní všechny patlají modrou...

Asi jsem konzerva, ale tak nějak se mi všemi těmi modrými nátěry, modrými zábradlímy, podchody, zavíráním stanic vytrácí to kouzlo a ta radost ze železnice.
23.02.2017 (9:19)  
Toho kdo rozhodl o zničení retro nátěru Vindobona a zrušení přezdívky Nikolka nahnat na veřejně prospěný práce. A to formou navrácení Nokolky spátky do retro nátěru Vindobona. Prosim čtenáře o minutu ticha za Vindobonu (historická souprava a nátěr). Amen
PS a doufejme že Lenka ještě takhle dlouho vydrží.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko