..: Fotogalerie - detaily fotografie 3x844 :..
 

3x844


3x844Informace o fotografii:
 - Úsek: Blížejov - Osvračín
 - Datum: 14.3.2014
 - Autor: Robert Velechovský 
 - Zobrazeno: 9027x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
29.11.2014 (17:04)  
JP: Kdo proboha říká, že by to muselo jezdit celých 24 hodin?? To je snad nějaká podmínka?(nevím o tom). I v minulosti se na méně frekventovaných spojích nasazovaly místo páry se soupravou motorové vozy. Snad mi tu nechce někdo namluvit, že tenhle ropovod, který nemá ani vložený (přívěsný) vůz, a kde celou dobu běží 3 celkem výkonné motory, je pro vlak, kterým jede resp.chtělo by jet 300 lidí, levnější než klasika vedená mašinou nulové hodnoty...to už vůbec neberu v úvahu obsaditelnost takové sopravy, příp.kola atd.
29.11.2014 (0:59)  
Já bych chtěl vidět ty čísla. :) Mít fundamentální problém s 3x DMU120 na soupravě vs. 754+5xBdtee je sice hezké, ale nic to nevypovídá o celkových nákladech pro objednatele. Hlavně, pokud by se snažil dopravce vozidlo využít celodenně, večer by to skončilo u srandy 754+1/2xBdtee a pak co, bude objednatel hradit prokazatelnou ztrátu za příliš drahou cestu lokomotivy? :)
28.11.2014 (23:21)  
No, je sice pěkné vypnout nějaký ten motor, jenže i ty nečinné motory něco váží a ten vlak je tedy táhne poněkud zbytečně;-). Ideální, leč nereálné by bylo hodit zbytečné motory do kopřiv a v případě potřeby je zase namontovat zpět do vozidla.
28.11.2014 (22:28)  
Ještě jednou se vyvětím na téma tří jednotek: Při dnešních možnostech řízení souprav lze přece vypnout jednotlivé hnací agregáty v celé soupravě, tzn. trojče může jet třeba jen na čtyři motory ze šesti a jízdní doby bude stíhat, pokud jsou konstruovány na poněkud línější klasiku. Lze přece zavést nějaké omezení formou rozkazu pro konkrétní vlak např. v sešitovem JŘ.

S čím bezvýhradne souhlasím, ježdění motorovou jednotkou pod dráty je hovadina, která má opodstatnění pouze ve zvláštních případech.
28.11.2014 (20:13)  
Jednoznačně nová vozidla mají jezdit.754-ka to jistit z depa a radši at se vozy bdt nebo bt pošlou na rekonstrukci.Otázka jestli ta trat neměla být zadrátovaná .
28.11.2014 (18:57)  
... a ještě také tyhle?

"Na to je předpis."
"Na to není předpis."

:-)
28.11.2014 (18:40)  
JP: Však tohle jsou největší brzdy jakékoli změny:
- vždycky se to tak dělalo
- nikdy se to takhle nedělalo
28.11.2014 (18:28)  
Martin99: Takže pointa je, že když se to tak nikdy nedělalo, nebude se to tak dělat ani nikdy v budoucnu? :)
28.11.2014 (15:56)  
Happy: Právě o těch paradoxech v řazení souprav u ČD to je. Přes Jeseníky jezdily běžně soupravy 843+043+943 mezi Krnovem a Svinovem spojené 2 takové "soupravy". Čili 2 hnaná a 4 vložená vozidla (tudíž nic moc výkonu na takovou soupravu a tratě). Jinde potkáme 749 nebo 75x se dvěma B(xxx) (čili příliš "silná" lokomotiva na tak malý vlak). A pak tady toto, 6 vozů a všechny hnané...
Prostě už selským rozumem vzato: tam kde jezdí lokomotiva se dvěma vozy je asi logičtější žralok (třeba v 3-vozovém provedení) a tak kde je třeba 6 vozů je asi logičtější souprava loko + 6 vagónů (a na konci klidně s řídícím vozem).

Mimochodem, kdyby jela souprava 6 spojených kvater, to by vypadalo normálně? Ti tři spojení žraloci jsou něco podobného...
28.11.2014 (13:40)  
Láďa Mlynařík: no jo, odpisy. Jenže - a) do kdy se tohle žití z podstaty dá provozovat? b) vysoká kvalita za nízkou cenu - to neumí nikdo/nikdy/nikde. Všechno něco stojí. Musíme si říct, co po té VHD chceme, jestli postupně upadající levnou socku, nebo atraktiní službu. Ostatní výtky by měly být směřovány na vaše volené zástupce, (ne)řídící místní VHD, za to žraloci nemůžou.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko