..: Fotogalerie - detaily fotografie 844.031-5 :..
 

844.031-5


844.031-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Žďárec u Skutče - Pokřikov
 - GPS: 49°48'30.985"N, 15°58'20.193"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 8.2.2014
 - Autor: Matouš Danielka  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5985x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
15.02.2014 (0:07)  
Skvostne nadesignovane vozidlo!
registrovaný uživatel Neaerthon  mail  
Počet komentářů uživatele22 »fotek 0
14.02.2014 (20:34)  
malard: Já mám info z pardubického depa, že se má rušit hradecké, že prej zas nějaké úspory, a všechno co je v hradci se rozmístí do Pardubic a hlavně České Třebové.
13.02.2014 (23:07)  
malard: Kdyby se zrušily Pardubice, kam budou jezdit zbrojit a udržovat se zdejší 814 a 810? Najezdí toho dost, čili údržbových jízd bude taky dost... Obávám se, že tolik málo vytížených osobáčků Pce-Hradec ani není... :-DDD
13.02.2014 (22:57)  
No nevím tedy, ale údržba panterů se musí dělat v HK. Zároveň tam probíhá zbrojení 750.7(754) a 854. Info o tom, že se pardubické depo má rušit mám z depa a je možné že se podařilo usmlouvat aby 844 mohly vozit lidi i na trase kam jezdí do depa.
13.02.2014 (22:30)  
Neaerthon: Když jinak nedáte, přidám upřesnění... :-))) Celé nádraží v Pardubicích dostalo za 2.války zásah. Čili poválečné opravy a výstavba zcela změnily vzhled i kolejový reliéf stanice i určení některých obvodů. Doporučuji pěkně popsanou historii třeba zde: http://www.pshzd.cz/155letPce.html To, co se v diskuzi nazývá původní depo, je tak nějak myšleno už jen ten prázdný plac kolem točny, ale ono to bylo složitější, viz ten odkaz...


bartik09: Ono se nějak stalo módou jezdit pod dráty v motorové trakci... Ono je prostě všechno naruby... Může za to politika, krajští odborníci, zato chybí regulátor dopravy a dobré zákony...

Je to sice off topic, ale jen na ilustraci... Předloni jezdily půl roku vlaky na trati Rybník - Lipno v sestavě 742+Bixy, v mizivé nákladní dopravě to tam též proslulo spíš legy a zamračenými. Trolej osiřela... Na Bechyňce od vzniku Carga v osobní dopravě až na malou ranní výjimku vše v 814, v nákladní 742. Chudák Fr.Křižík... Až letos se podařilo někomu rozumnýmu prosadit návrat žehliček aspoň na ty osobáky. Ovšem jelikož vedení drah vztahy ČD - ČDCargo stále ignoruje, osobáckou žehličku na maňase nepůjčí... Lidská blbost se nám tu uhnízdila...

Ovšem nakonec pořád nevíme, proč ta prkénka musí jezdit na údržbu do Hradce, když po rozsáhlé diskusi konečně víme, že s Hradcem už počítáno výhledově není? Odhaduji to na uměle vymyšlenou práci, než vyprší chudákům zaměstnancům výpovědní lhůta... Schválně, zda se pletu...
registrovaný uživatel Neaerthon  mail  
Počet komentářů uživatele22 »fotek 0
13.02.2014 (20:44)  
laminát: Já vím, jak původně bylo depo v Pardubkách velké, ale to co se teď hlavně používá, je ta motorová remíza, ani nevím, jak hodně je využívané původní depo, jestli vůbec. Ale to, že to Hradecké se má rušit, to pokud vím stále platí, takhle, platilo to ještě v listopadu.
13.02.2014 (20:26)  
laminát: na pravidelné Os pod dráty poněkud nevhodné
Pisu o cestach na udrzbu, protoze se tu mnozi rozcilujou, ze to je zbytecne drahy.
13.02.2014 (20:08)  
Neaerthon: Dovolím si opravu: V Pardubicích je jen motorová remíza, původní depo bývalo tam co je točna... Zbyla tam i původní vodárna.
V Hradci Králové je rotunda s točnou kde bydlívali brejlovci a pak myslím ještě hala oprav, to by mohl doplnit někdo místní...

bartik09: na pravidelné Os pod dráty poněkud nevhodné i co do kapacity... Na osobáky jsme zakoupili přece regiopanthery.
13.02.2014 (18:58)  
No a ono to nemuze jezdit na udrzbu do do HK jako normalni Os?
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko