..: Fotogalerie - detaily fotografie 840.004-6 :..
 

840.004-6


840.004-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Desná-Riedlova Vila - Desná
 - GPS: 50°45'34.232"N, 15°18'46.837"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 31.1.2015
 - Autor: PuSZ 
 - Pozn.: Os 2634
 - Zobrazeno: 6884x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
05.02.2015 (11:00)  
Stadlery v libereckém kraji mají klasické narážecí a spřahovací ústrojí, aby se daly spojit a rozpojit v oblouku harrachovské stanice. Mě osobně to přijde jako příjemné vozidlo na místní tratě, velké prosklené plochy, pěkný výhled a interiér není dělený hromadou dveří jako u reginohy. 854 byla konstruovaná na mezistátní rychlíky, proto je srovnání s pavoukem těžké. Například mrtvá hmotnost na jednoho sedícího cestujícího.
05.02.2015 (6:51)  
Jezdím často Stadlerama na Waldbahnu.Dveře od WC se neotevírají - asi proto že soudruzi v Německu je mají mechanické. Ani po hodině a půl jízdy se necítím v sedačce nepříjemně. O bezbariérovém nastupování i s kolem nemluvě. Spíše než jízda mám pocit že pluji...(což je asi také o stavu svršku).Němci mají automatická spřáhla, takže úprava délky soupravy se dělá ve Zwieselu během stání ve stanici za 5 minut.Takže to vidím na typicky českou cestu, čili specifické požadavky dopravce což zničí původní funkční koncept. A rozhodně toto než šukafon či šukafonznova-:) Ale je to jen názor prostého cestujícího, škol nemaje-))
04.02.2015 (21:38)  
Příhradová konstrukce byla použita z důvodu zachování pevnosti při snížení hmotnosti.
registrovaný uživatel Lev 
Počet komentářů uživatele39 »fotek 0
04.02.2015 (19:37)  
Liberečtí pavouci se mi líbí víc jak ty na Vysočině. Nemají žádný hloupý polep, ani nápisy o financování. Jestli to byl nedotovaný nákup teď nevím. Jinak umístění světel je horší jak v regině. Nesetkal jsem se taky s tím, aby se na WC hlásilo, že jsou dveře zamknuty a navíc po češtině ještě v angličtině. Krom toho se dveře na WC pomaleji zavírají jak otevírají. Němci se s tím zas tak nemažou jak ČD. Supervlak to rozhodně není. Rozhodně na Pacifiku uvidím čistou nebo reko klasiku jak pavouka. Na začátku ledna, když jsem ještě neměl koupenou traťovku, jsem do Jihlavy jel jednu cestu autobusem. Neměl jsem nějak chuť s tím jet. O pálení nafty pod drátama ani nemluvě. O tom už na ŽP komentáře byly, i ode mně. Bohužel se jim ani do budoucna nevyhnu. Pavouku by stačilo vychytat pár much a byl by o dost lepší. Do té doby budu i 854 považovat za v mnoha ohledech lepší a normálnější vlak.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
04.02.2015 (10:32)  
854 je dobrý stroj, ale pro vlakvedoucího např. prej hodně hlučná.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
04.02.2015 (1:58)  
Hezká mašinka :-)
Edit: Hubitel: okna asi jak udělat nejdou, když to má příhradovou konstrukci. Já s tím teda bohužel ještě nejel, ale z venku tomu jde vytknout jen to barevné prodloužení dveří na střechu.
03.02.2015 (22:27)  
já sem s tím jel jenom jednou z havlíčkova brodu do jihlavy a musim říct, že z těch nových nebo reko vozidel mi přišly jako asi nejhorší... seděli sme v tom leteckým uspořádání, bylo to dost obsazený... přišlo mi to strašně stísněný, nepochopitelný okna, zevnitř ještě vošklivější než zvenku...
03.02.2015 (10:28)  
Vida, zase paušalizujeme. Přinejmenším 854 si rozhodně nezaslouží takovéto odsudky. Je to tichý, komfortně jezdící a pro cestující prostorný stroj, ve kterém ani na jednoho sedícího pasažéra netáhne. Tohle všechno najednou nelze říci ani o jednom vámi jmenovaném moderním motoráku. Nehledě na to, že jste pozapomněl na třídílné regiosprintery, rovněž nám nabízené. Ty jsou podle vás taky pohodlnější?
03.02.2015 (9:06)  
srovnavam to s tim co nam je nabizeno. oproti regionove, starym bmto a 854 co s nimi jsem nucen jezdit z prahy podel sazavy a smerem na turnov je to jako nova octavia vs. 30 let stary trabant s novymi sedackami

jezdim pravidelne u hranic a v zahranici jak stadlerem, tak desirem i regiosharkem. vsechny tri maji minusy ale porad jsou to luxusni stroje oproti srotum od cd..
registrovaný uživatel Nechic  mail  
Počet komentářů uživatele633 »fotek 0
02.02.2015 (20:01)  
Libor: Jezdím jima často, u nás na 036 jsou pro cestující požehnáním. Rychlé výměny, svižný chod i na zubačce, spousta místa pro kola, lyže a kočárky, zásuvky a kromě dveří je ten záchod celkem komfortní. Ano já vím: Jsou poruchové, stály na opravách už snad víc než byla pořizovací cena, fouká tam, protože nejsou dveře v jiném oddílu, nemají automatické spřáhlo, ale z pohledu cestujícího klady převažují.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko