..: Fotogalerie - detaily fotografie 840.005-3 :..
 

840.005-3


840.005-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Tanvald zastávka - Smržovka dolní nádraží
 - Datum: 31.12.2011
 - Autor: Pavel Šturm  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Os16220
 - Zobrazeno: 8258x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel igisek  mail  
Počet komentářů uživatele107 »fotek 0
04.01.2012 (6:45)  
Honza : to bohužel není už chyba kraje,ale DPMB,který vybral toto příšerné schéma nátěru.
Ale když už jsme u toho,tak je možné,že nám tu začne jezdit i nový železniční dopravce,jak se zde všude píše,tak se třeba nových vozidel do 10let dočkáme.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
03.01.2012 (23:15)  
igisek: a příšerná!
registrovaný uživatel igisek  mail  
Počet komentářů uživatele107 »fotek 0
03.01.2012 (20:36)  
Příliš drahá,na naše koleje kvůli malému poloměru otáčení podvozku celkem nevhodná atd.Kdyby se místo 30ks 13T koupilo 15ks...tak by se další peníze mohly ušetřit na nové železniční vozidla v našem kraji....
03.01.2012 (20:21)  
OT: igisek: Jen prosim vysvetleni proc je salina 13T nevhodna do Brna??? Neptam se jako rypal ale jako laik.
registrovaný uživatel igisek  mail  
Počet komentářů uživatele107 »fotek 0
03.01.2012 (19:23)  
"Regionovy a Šukafony brázdí i optimalizované tratě a někdy i koridory............."

I u nás jezdí regionovy a 714+010 na trati,kde je povolená až 100km/h rychlost a kde je kapacitně zcela nevyhovující.Jedná se o trať 250 v úseku Tišnov-Brno,kde 814 doslova praská hlavně v ranních hodinách narvaností ve švech...a o o tom,že je to zcela nevhodné vozidlo na tuhle trať...radši ani nemluví-jenže kraj dal radši peníze v Jihomoravském kraji radši,do nových nesmyslných šalin 13T Porsche do Brna(tramvaj zcela nevhodná do Brna)místo,aby část použil na nové železniční soupravy,které zde potřebujem jako sůl.
Tímto doufám,že se s tím zde něco bude dělat,jelikož situace je zde opravdu otřesná...
03.01.2012 (17:29)  
JOKR: A co teprve nasazovani r. 612 DB (vmax 160; bohuzel v aktualnim GVD jsou uz nahrazeny jen 642 DB s v max 120) na takovou lokalku to je uz skoro skandalni ne?? Asi nesmis koukat jen na to kolik ma co vmax, ale jake jsou dalsi parametry nebo podminky provozu. 840 se provozuji konkretne na 036 z mj. duvodu velkeho zrychleni, diky cemuz se zkrati jidzni doby. Cilovy stav je po reko trati zkraceni taktu ze 40 na 30 min. Zrovna konkretne usek, ktery je na fotce je na podzim rekonstruovany, jsou zde dosazeny Y prazce a pruzne upevneni kolejnic a v obloucich pred a za timto mistem byla zvysena tr rychlst ze 40 na 50. Ono se to zda malo, ale v kombinaci prave se silnou 840 to ma dost pozitivni efekt. Jinak zajizdeji i na trat 037 kde je v max 80, vyhledove 100. Ono uz nasazeni 843 na trat 036 prineslo zkraceni jizdnich dob.

Ale predevsim to ze zajizdeji takove vozy na lokalky je dusledek toho ze se kraj stara o zeleznicni dopravu a tlaci CD k tomu nasazovat nova vozidla. Neznam zadne nove vozidlo ktere by jezdilo mene nez 100. Kdyby vsechny kraje, stejne jako ten Liberecky, vyhlasovali vyberova rizeni na dopravu mohla byt nova a odpovidajici vozidla skoro vsude a nestalo by se aby napr. mezi C. Trebovou a Zabrehem jezdily 814.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
03.01.2012 (15:33)  
Martin Keppert: že je 840 001 vážně poškozená "hlásali" na TV Noha, že má hnutý rám a že škoda na vlaku byla nejdražší škodou, co způsobil ten orkán.
registrovaný uživatel JOKR 
Počet komentářů uživatele144 »fotek 0
03.01.2012 (11:46)  
Stejně je dojemné, jak na tratích s Vmax = 45 km/hod nasazuje ČD stroje s konstrukční rychlostí 100 a výše
(840,843,853) - stejné je to i na Vysočině i jinde - pak není divu, že Regionovy a Šukafony brázdí i optimalizované tratě a někdy i koridory.............
03.01.2012 (10:15)  
Tomáš Jirota: pokud je mi známo, strom nespadl na motorák, ale tento do něj narazil a nebylo to na "této trati", ale mezi Frýdlantem a Raspenavou. Stalo se to 16.12. a na Štědrý den už jezdil, navzdory šotoušům hlásajícím moudra o tom, že je vážně poškozen a na rozdíl od dokonalé 810 bude oprava dlouhá a drahá.
03.01.2012 (10:01)  
Před Vánocemi na jednu motorovou jednotku řady 840 spadl na této trati strom. Jen po pár týdnech provozu. Víte o tom něco? Už je orpavená nebo místo ni nasadili Apollo?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko