..: Fotogalerie - detaily fotografie 831.183-9 :..
 

831.183-9


831.183-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Branná - Ostružná
 - Datum: 29.12.2008
 - Autor: InterCity 
 - Zobrazeno: 3579x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
11.07.2014 (17:11)  
Výraz primitivní není nutně výrazem pejorativním.
registrovaný uživatel hank 
Počet komentářů uživatele259 »fotek 0
11.07.2014 (17:09)  
Zdeněk Štěpánek: Ale to přece není žádné odsouzení... Jak jsem psal: Motory M 262.0 i 1 odvedly svůj kus práce, jejich technická úroveň plně odpovídala době vzniku a v provozu vyhovovala. Ať se to komu líbí nebo ne, dráha je dnes jinde a cestující by zřejmě dnes už úroveň 60. - 80. let neuspokojila.

BTW, dvaašedesátky měly přece jen jednu Achillovu patu, a to byly příčiny častých požárů, ale to už jsme moc OT.
11.07.2014 (16:04)  
na 100% Branna - Ostruzna
12.07.2014 (12:34)  


Pravda, opraveno.
11.07.2014 (14:41)  
Nádherná vzpomínka.Ještě v únoru 2011 se tam střídaly 831 105 a 110...PROST):Taky myslím,že je to pod Ostružnou u toho polního přejezdu...
11.07.2014 (13:35)  
Primitivní? Ukaž mi jediný moderní vlak, který opravíš velkým šroubovákem a ještě větším kladivem... V jednoduchosti je síla.

Primitivní a jednoduchý jsou do značné míry synonyma. Jednoduchost má nepochybně při údržbě své kouzlo, nicméně soudobá "neprimitivní" technika, výhradně kladivem a šroubovákem neopravitelná, to přebíjí užitnými vlastnostmi. A takto to běží už pár tisíc let.
11.07.2014 (10:17)  
hank: Primitivní? Ukaž mi jediný moderní vlak, který opravíš velkým šroubovákem a ještě větším kladivem... V jednoduchosti je síla.
registrovaný uživatel PROST  mail  
Počet komentářů uživatele1220 »fotek 0
11.07.2014 (1:10)  
Pěkná vzpomínka. Není to náhodou úsek Branná- Ostružná?
registrovaný uživatel hank 
Počet komentářů uživatele259 »fotek 0
10.07.2014 (23:02)  
Motoráček...?

Za pravidelného provozu měly na ramzovské "do kopce" normu M 30 t a povolenou traťovou rychlost 40 km/h s jedním plně obsazeným Balmem běžně dodržovaly. Výkon dieselu 300 kW a tažná síla na háku 53 kN nebyly zas tak chcípácké parametry, jak by se z dnešního pohledu mohlo zdát. Regulace elektrického přenosu se dnes může zdát primitivní, ale zvlášť u 3. série se při plynulém řazení jízdních stupňů elektrickým servem (u "nízkých" se řadilo pneumaticky) neprojevoval pokles otáček dieselu, což byla při jízdě do kopce velká výhoda. A elektronická regulace přenosu u "loďáků" 831 - to už je vůbec luxus...

Suma sumárum, "dvaašedesátky" se na Ramzové plně osvědčily a odvedly tam svůj díl poctivé práce v dobách, kdy frekvence osobní dopravy byla mnohem silnější než dnes.
10.07.2014 (19:11)  
Tento motoráček má elektrický přenos výkonu, takže zvládne (v rozumných mezích) cokoliv, za cenu snížení dosažitelné rychlosti. S adhezí (2x12t) to také není tak zlé.
10.07.2014 (14:26)  
Ach ta nostalgie...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko