..: Fotogalerie - detaily fotografie 812.613-8 :..
 

812.613-8


812.613-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Praha-Žvahov - Praha-Smíchov Na Knížecí
 - Datum: 26.3.2017
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4077x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
20.04.2017 (16:34)  
->M 474 003
:) Těší mě, že vám ke štěstí stačí vláček s balónky, ale nezapomítejte, že tam taky pracují lidé. Výpravčí atp.
V.
20.04.2017 (14:44)  
Štokr má trochu jiný nápravový tlak, charakteristiky i poměr adhezní a neadhezní hmotnosti :)
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
20.04.2017 (14:28)  
Když pověsíme deset Wapek za Štokra, taky bude hnaná jedna náprava z osmi a kolik se sejde komentářů, že ta mašina to na háku ani ncejtí.
20.04.2017 (12:16)  
Venca M
Kéž by bylo takových vlaků víc, které ruší posun ve stanici Smíchov společné nádraží.
registrovaný uživatel milos  mail  
Počet komentářů uživatele578 »fotek 0
20.04.2017 (11:56)  
Mezi Jenčí a Hostivicí jsem nedávno tuhle odpolední esmeraldu viděl spojenou ještě s Hydrou a 054. Ta pak jela po odpojení asi na Ruzyň a tohle na Semering. Netušíte, jestli to takto jezdí pravidelně?
-------------
edit: nejezdi uz ale (i pred mesicem) na severni nastupiste a na hlavak?
20.04.2017 (11:24)  
Je to atyp, ale má to sílu. :)
20.04.2017 (9:17)  
Počet hnacích náprav není jediný problém tohohle vlaku. Vzhledem k tomu, že je veden jako rušící, jezdí různě zpožděný a do GVD je nacpaný navíc, tak na téhle trati a především na Smíchově akorát překáží. Ruší posun ve stanici, zabírá další kolej/nástupiště atp. Mnoho lichotivých názorů jsem na něj nezaznamenal. Prý je to každý týden něco.
V.
registrovaný uživatel IvaA 
Počet komentářů uživatele50 »fotek 0
19.04.2017 (23:20)  
Pánové,
promiňte prosím prosté blizně ((c) Comback díl 38 -Bejk) dotaz - nejedná se ve výčtu náprav v debatě spíše o nápravu hnací? IMO ano a měli bychom, pokud lze, se držet terminologie
19.04.2017 (22:31)  
Martine99, to bylo nějak znovu remotorizovaný? Protože mi ty čísla nevychází...

810 (M 152) - 155 kW
814 - 242 kW, dohromady 2 vozy
814.2 - 2x242 kW, 3 vozy
812.613 - 242 kW, nyní 4 vozy
19.04.2017 (22:26)  
Jirko, ano, to červené není motor.

Jednoduchá pomůcka - pokud je někde "něco jako 810 ale taky možná 010", stačí se podívat mezi nápravy.

Motor tam má dekl (zpravidla) v barvě skříně, vlečňák ne a je vidět přímo na bedny. V provedení najbrt je dekl šedý.

viz např.:

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810268.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810003.html

a zde jde krásně poznat, že tam jsou motory dva
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810415.html


Na začátku píšu "zpravidla v barvě skříně", protože třeba 098 je známá tím, že má jeden dekl světle šedej

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810667.html


A tady je krásně vidět, že tam jsou tři motory na jeden vlek

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810292.html

Tady je vidět, že se jedná o dvě spojené soupravy a nikoliv jednu velkou dvouhlavou soupravu, ze zjevného důvodu

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810837.html

a i v tomto obrovském ropovodu jde rozpoznat motory od vleků

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810276.html

Jsou tam třeba další detaily, jako anténa na střeše, ale ten dekl je na první pohled.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko