..: Fotogalerie - detaily fotografie 810.668-4 :..
 

810.668-4


810.668-4Informace o fotografii:
 - Místo focení: Mikulášovice střed
 - Datum: 30.9.2017
 - Autor: Petr Holub  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3676x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
11.10.2017 (23:21)  
NIcKON: Existuje nějaké racionální zdůvodnění podepřené optimální dělbou přepravní práce? Nevím. Ale zato je statisticky doloženo, že čD umějí dosáhnout významného poklesu počtu cestujících i na tratích, kde fakticky nemají konkurenci. Pak není divu, že se to leckomu jeví jako antipatie vůči regionu.
11.10.2017 (17:31)  
Pánové, opravdu si někdo z vás myslí, že ČD rozdělují vozidla po síti podle sympatií k jednotlivým regionům?
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
11.10.2017 (16:49)  
Super fotka! Škoda, žes to nestihl, dokud tam stálo skladiště.
Přátelům ze středních Čech bych rád připomenul, že když tady ještě rachotili Hurvínci a syčely párovky, jim už čtvrtinu osobních výkonů vedly čadadamtam panťáky.
registrovaný uživatel Lev 
Počet komentářů uživatele39 »fotek 0
10.10.2017 (21:29)  
A.N.: On Antony je vůbec proti všem starším vlakum. I kdyby byly sebevíc udržované. Pro mě je kolikrát lepší i ta regina jak ten cirkus, co jezdí na 227. Říkám to pořád a kdykoliv to řeknu znovu. Minimálně co se osvětlení týče, patří pavouci k tomu nejhoršímu co znám. O stupidních polepech ani nemluvě. A na fotce není žádný odpad, ale solidně vypadající 810. Na tratích jako je 084, můžeme být rádi, že tam alespoň něco jede. Mimochodem, za poslední ani ne měsíc, dvakrát musela 810 vyjet jako náhrada za porouchaného pavouka. Takže ne vše moderní znamená vždy lepší. A na Vysočině bych raději viděl žraloky jak pavouky.
10.10.2017 (9:41)  
A.N.: Co má někdo dirigovat, čím po Praze budeme jezdit? Když je výhodný vlak, pojedu vlakem a hotovo. Vlak má být součástí MHD a tou součástí je.
09.10.2017 (20:40)  
Celkem mě nejen zde občas dostávají hlášky: my v Praze, my v Praze chceme, my v Praze máme stejné žaludky...a my zbytek ČR se asi z PH co? ...Nicméně odpověď už zazněla níže. Máte slušné MHD a autobusy,tak si cestujte s nimi. Nadto se podívejte na každodenní kolony aut po magistrálách a těch jižních a severních spojkách. Mám pocit, že ani 844 nezachrání myšlení přípražáků a pražáků...to je prostě v mentalitě.
09.10.2017 (17:27)  
Na trati 238 to většinou vypadá tak (aspoň z mých občasných jízd), že se z Brodu dokodrcáte Novama do Hlinska, kde přesednete na moderní vozítko.
Pokud vím, je toto občas značně prapodivné rozložení vozidel dáno většinou právě dotacemi, kdy vlak pořízený z dotací může jezdit jen na tratích a jejich úsecích, která byla předmětem udělení dotace (a dokonce musí i najezdit minimální proběh km dle zadání jinak se pokutuje). Proto, ikdyž se třeba dané vozidlo hodí jinde z důvodu změn v JŘ či vytíženosti, nemůže, protože na to nebyla dotace schválena. Prostě samé nesmysly, jak u dotací obecně že:-D
K fotce, také mě potěšila jako Lapila... čím více ty stará vozítka mizí z tratí, tím více mi nějak chybí... holt nostalgie:-D
09.10.2017 (16:55)  
Středočeský kraj si za diskutovane dotace "objednal" 471 pro trať do Benešova (světe div se, zajíždějí i do Prahy) a 814 pro depo Kolín.
Decinske sharky, snad se nepletu, nejsou dotační, ale kupovaly je ČD "za svoje" s vyhlídkou na společný okružní provoz s desiry DB po obou tratích do Rumburku. Z toho pak sešlo pro potíže se schválením pes na DB Netz.
Havlíčkův Brod žádné žraloky nemá, Vysočina si koupila pavouky. A nemyslím si (teď se nemůžu podivat do obehu), že by tyto jezdily na pardubickou trať.
To, že sharky od Pardubic končí v Hlinsku, není kvůli zlému Bruselu (který nám plati kdejakou blbost, ale to je v pořádku), ale kvůli nedohode pardubického kraje a Vysočiny. Kdyby se dohodly, mohly spolecne koupit vozový park pro celou trať 238. Ovšem obávám se, že i tak by nejezdily všechny vlaky durch v cele trati, protože při jejím trasování a pomalosti by to stejne nebylo ucelne.
09.10.2017 (16:45)  
Antony: Je to poměrně jednoduché: Co si kraj objedná, vyjedná a zaplatí, to má. Středočeši sypou do autobusů a oprav zámků v sídelních obcích hejtmanů, na severu se holt víc dává do vlaků. Na 083 jezdí desira, protože do Německa nic jiného dostupného nesmí (ani žraloci). A žraloci zase obsluhují poměrně dlouhá a sklonově náročná vozební ramena, na něž reginy nestačí kapacitně a výkonově to mají tak tak (navíc přibývají úseky se stovkou a tu jaksi regina neumí). Prázdné to tam totiž opravdu nejezdí. A s tou hanbou před německými turisty to možná bude také pravda, těch tam totiž jezdí hafo. Zaplaťpánbu za ně. Mmch, v tom závistivém seznamu vám chybí ještě regiosprintery, katry a občas nějaká ta rakev.
09.10.2017 (16:10)  
Fotka mě vysloveně potěšila. Já jsem takový... esteticky zpožděný či co, šukafony mám - a zvlášť v tomhle nátěru - čím dál raději. Fakt ale je, že tím nemusím jezdit daleko a už vůbec ne mimo úzké rozmezí teplot 12 - 20 st. Celsia, pokud ovšem neprší. Takové věci ty vláčky moc nezvládají.
Podle mě to vzniklo skrz dotace EU na rozvoj regionů. Vypadá to pěkně, ale má to taky svoji hloupou stránku.
Mezi Pardubicemi a Havlíčkovým Brodem jezdí přímé (bez přestupu) Regionovy. Jak pardubický, tak havlíčkobrodský region sice mají k dispozici Regiosharky, ale ty pardubické můžou nejdál do Hlinska, zatímco ty havlíčkobrodské - kupodivu - taky do Hlinska (aspoň že tam není "zakázaný" úsek). Důvod - regionálně dotované vlaky nesmějí opustit region.
Jestli je okolí Prahy rozvinuté dostatečně nebo jestli šly patřičné dotace na něco jiného, to netuším. Určitě ale existují "přeshraniční regiony", což se na Liberecku a v širokém okolí až daleko do Německa projevuje síťovou jízdenkou tuším Libnet. Asi za 160,- Kč na osobu jsme si někdy předloni udělali výlet z Frýdlantu přes Liberec a Zittau až do Oybinu a zpět. Jediné, co jsme museli platit navíc, byl svařák v úzkokolejce do Oybinu, tuším za 2 eura (bylo 30. prosince a zima, sníh a slunečno).
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko