Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
810.635-3 + 742.013-6 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Skovice - Vrdy-Koudelov - Datum: 30.1.2016 - Autor: malard - Zobrazeno: 7405x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
09.07.2020 (22:43)
Když už jsme u toho sunutí, tak se sune u nás z Frenštátu p.R. do Frenštátu p.R. města, což je zastávka hned před vjezdem.
Rabín: Sunulo se také pravidelně z Černous do Višňové, klasa s brejlema.
Sunutím se také jezdívalo Kunčice n. Labem - Vrchlabí (v tomto směru). Dokonce tam bývaly hytláky s bílými světly dopředu na balkonku; sunutím tam jezdívaly i 810+Baafx (tedy pokud se náhodou někdy jelo s vlekem, ale to bylo dost vzácně ve vrcholné lyžařské sezoně co přípoj od víkendového pražského rychlíku, ale to byla tak 2. polovina 90. let) a kdysi dávno se také z Kunčic sunuly přímé vozy Praha - Vrchlabí (pomocí 434.2 nebo 556.0). Ale i ty sunuté Mn (nebo snad Pv) už jsou asi minulost.
Hodně dobrý kousek... tomu se říká klika, když se to tak pěkně potká.... 5*
01.02.2016 (20:06)
K těm sunutím osobáků: Ještě taky sune večerní Sp z HK do Meziměstí, a to mezi Starkočí a Václavicemi.
V Brně se pak sunou jen některé vlaky, které jedou z hl.n. na Vláru přes Židenice, takže sunou do Židenic a pak už klasicky popředu přes Černovice do Slatiny.
V Brně se pak sunou jen některé vlaky, které jedou z hl.n. na Vláru přes Židenice, takže sunou do Židenic a pak už klasicky popředu přes Černovice do Slatiny.
Nic,nebudeme to natahovat. Jedny z nejkratších traťových úseků pojížděný Mn vlaky:
Louka - Litvínov
Žernoseky - Žalhostice
V obou případech se dnes již také objíždí a to se jedná o řádově stovky metrů, narozdíl od úseku Čáslav - Skovice.
Louka - Litvínov
Žernoseky - Žalhostice
V obou případech se dnes již také objíždí a to se jedná o řádově stovky metrů, narozdíl od úseku Čáslav - Skovice.
Mn, který turnusově sune u nás defakto není, resp. byl by, pokud by byla zátěž z Varnsdorfu starého nádraží do Vdf. Jiný Mn mě nenapadá.
V případě OS (nasazení 810+01X, 714...) mě napadají Rosice a Turnov, v případě Turnova je to jen ve stanici. Pak se ještě sunulo v Brně, vlaky na Vláru, ale to už asi není.
Mn ze Skovic sunout je nesmysl, když lze ve Vrdech objíždět. Navíc sunout soupravy o 10ti i více resech je nesmysl.
Hádanku nechám otevřenou. Není to tak těžké.
Nápověda: Mn Trutnov střed - Poříčí též nesune, byť jde o něco málo přes 1km.
V případě OS (nasazení 810+01X, 714...) mě napadají Rosice a Turnov, v případě Turnova je to jen ve stanici. Pak se ještě sunulo v Brně, vlaky na Vláru, ale to už asi není.
Mn ze Skovic sunout je nesmysl, když lze ve Vrdech objíždět. Navíc sunout soupravy o 10ti i více resech je nesmysl.
Hádanku nechám otevřenou. Není to tak těžké.
Nápověda: Mn Trutnov střed - Poříčí též nesune, byť jde o něco málo přes 1km.
Laminát: To je mně velmi dobře známo, uvedl jsem to čistě pro pořádek - tudíž do závorky.
A.N.: Při sunutí vlaku na širé trati přece dává návěst "Pozor" zaměstnanec v čele vlaku (průvodčí, vlakvedoucí) píšťalkou a zároveň i strojvůdce lokomotivní houkačkou. V čele sunutého vlaku, pokud se pamatuji, musel být zařazen vůz s vyzkoušenou brzdou a záchrannou brzdou, tou se v případě vyskytnuvší se překážky vlak zastavil. Ovšem poslední verse předpisů už záchrannou brzdu nepřikazuje, zřejmě z důvodu toho, že vozů se záchrannou brzdou rapidně ubylo (v nákladní dopravě jí dnes disponují už jen "hytláky"). Zřejmě proto není snaha povolovat pravidelně sunuté nákl.vlaky...
Týnec: Vlak v čele s řídícím vozem se nepovažuje za sunutý vlak.
Týnec: Vlak v čele s řídícím vozem se nepovažuje za sunutý vlak.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko