..: Fotogalerie - detaily fotografie 810.635-3 + 742.013-6 :..
 

810.635-3 + 742.013-6


810.635-3 + 742.013-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Skovice - Vrdy-Koudelov
 - Datum: 30.1.2016
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 7405x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
09.07.2020 (22:43)  
Když už jsme u toho sunutí, tak se sune u nás z Frenštátu p.R. do Frenštátu p.R. města, což je zastávka hned před vjezdem.
02.02.2016 (10:43)  
Rabín: Sunulo se také pravidelně z Černous do Višňové, klasa s brejlema.
02.02.2016 (8:24)  
Sunutím se také jezdívalo Kunčice n. Labem - Vrchlabí (v tomto směru). Dokonce tam bývaly hytláky s bílými světly dopředu na balkonku; sunutím tam jezdívaly i 810+Baafx (tedy pokud se náhodou někdy jelo s vlekem, ale to bylo dost vzácně ve vrcholné lyžařské sezoně co přípoj od víkendového pražského rychlíku, ale to byla tak 2. polovina 90. let) a kdysi dávno se také z Kunčic sunuly přímé vozy Praha - Vrchlabí (pomocí 434.2 nebo 556.0). Ale i ty sunuté Mn (nebo snad Pv) už jsou asi minulost.
01.02.2016 (22:52)  
V případě mimořádnosti sunou do Židenic i bohumínské rychlíky.
01.02.2016 (20:33)  
Hodně dobrý kousek... tomu se říká klika, když se to tak pěkně potká.... 5*
01.02.2016 (20:06)  
K těm sunutím osobáků: Ještě taky sune večerní Sp z HK do Meziměstí, a to mezi Starkočí a Václavicemi.

V Brně se pak sunou jen některé vlaky, které jedou z hl.n. na Vláru přes Židenice, takže sunou do Židenic a pak už klasicky popředu přes Černovice do Slatiny.
01.02.2016 (19:07)  
Nic,nebudeme to natahovat. Jedny z nejkratších traťových úseků pojížděný Mn vlaky:
Louka - Litvínov
Žernoseky - Žalhostice
V obou případech se dnes již také objíždí a to se jedná o řádově stovky metrů, narozdíl od úseku Čáslav - Skovice.
01.02.2016 (18:54)  
Mn, který turnusově sune u nás defakto není, resp. byl by, pokud by byla zátěž z Varnsdorfu starého nádraží do Vdf. Jiný Mn mě nenapadá.
V případě OS (nasazení 810+01X, 714...) mě napadají Rosice a Turnov, v případě Turnova je to jen ve stanici. Pak se ještě sunulo v Brně, vlaky na Vláru, ale to už asi není.

Mn ze Skovic sunout je nesmysl, když lze ve Vrdech objíždět. Navíc sunout soupravy o 10ti i více resech je nesmysl.

Hádanku nechám otevřenou. Není to tak těžké.
Nápověda: Mn Trutnov střed - Poříčí též nesune, byť jde o něco málo přes 1km.
01.02.2016 (18:53)  
Laminát: To je mně velmi dobře známo, uvedl jsem to čistě pro pořádek - tudíž do závorky.
01.02.2016 (18:37)  
A.N.: Při sunutí vlaku na širé trati přece dává návěst "Pozor" zaměstnanec v čele vlaku (průvodčí, vlakvedoucí) píšťalkou a zároveň i strojvůdce lokomotivní houkačkou. V čele sunutého vlaku, pokud se pamatuji, musel být zařazen vůz s vyzkoušenou brzdou a záchrannou brzdou, tou se v případě vyskytnuvší se překážky vlak zastavil. Ovšem poslední verse předpisů už záchrannou brzdu nepřikazuje, zřejmě z důvodu toho, že vozů se záchrannou brzdou rapidně ubylo (v nákladní dopravě jí dnes disponují už jen "hytláky"). Zřejmě proto není snaha povolovat pravidelně sunuté nákl.vlaky...

Týnec: Vlak v čele s řídícím vozem se nepovažuje za sunutý vlak.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko