Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
810.123-0 + 810.156-0 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Selb-Plößberg - GPS: 50°11'20.053"N, 12°7'13.221"E » - Datum: 4.11.1990 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z negativu, mimořádný osobní vlak z Aše - Zobrazeno: 6118x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
22.04.2013 (14:32)
Uerdingeny mi jezdili pod okny na trati Zittau-Varnsdorf-Seifhennersdorf. Mělo to jednu zvláštnost, šíleně se to houpalo vpřed-vzad. Jako dětská houpačka. Jinak je to je to taková tramvaj na kolejích. Na ranní ježdění 3 zastávky do práce akorát.
Jinak si myslím, že hledat náhradu 810 v něčem dvounápravovém je dnes mimo... Navíc při požadavku na bezbariérovost, místa pro kola a vozíčkáře, rozumné WC se nic menšího než RS1 udělat nedá. Leda tak RS1 o pár metrů zkrátit, jen to nebude mít vliv na cenu...
Jinak si myslím, že hledat náhradu 810 v něčem dvounápravovém je dnes mimo... Navíc při požadavku na bezbariérovost, místa pro kola a vozíčkáře, rozumné WC se nic menšího než RS1 udělat nedá. Leda tak RS1 o pár metrů zkrátit, jen to nebude mít vliv na cenu...
pro stoupa:
měl jsem párkrát možnost se Uerdingenem (VT 798) svézt a nutno říci:
1) konstruktéři M 152.0 se ve starším Uerdingenu poněkud shlédli;
2) o něco starší Uerdingen je několika detaily (tvar sedadel, možnost jejich překlápění ve směru jízdy, výhled směrem dopředu díky absenci příčky za strojvednoucím, což měly prototypy M 152.0 také) výrazně komfortnější.
měl jsem párkrát možnost se Uerdingenem (VT 798) svézt a nutno říci:
1) konstruktéři M 152.0 se ve starším Uerdingenu poněkud shlédli;
2) o něco starší Uerdingen je několika detaily (tvar sedadel, možnost jejich překlápění ve směru jízdy, výhled směrem dopředu díky absenci příčky za strojvednoucím, což měly prototypy M 152.0 také) výrazně komfortnější.
Je pravda že s tím komfortem to u 810 není nic moc, ale je to takové řekněme romantické. Pamatuju si, jak jezdila 810ka v poledním a večerním sedle z Lovosic do Ústí (bohužel jen jeden rok) a nejdříve lidi samozřejmě remcali, co to nasadili za malý krám, ale pak když zjistili, že je to kapacitně akorát, tak si to celkem chválili a když to ke konci GVD končilo, tak zase remcali, že s tím rádi jezdili.
Pro Ešus:
Chci věřit, že to od Vás byl žert. Neb vozidla zobrazená jsou konstručně dosti starší, než M 152.0 a z pravidelného provozu tuším již vyřazena - a nahrazena.
Chci věřit, že to od Vás byl žert. Neb vozidla zobrazená jsou konstručně dosti starší, než M 152.0 a z pravidelného provozu tuším již vyřazena - a nahrazena.
Že není náhrada? Ale je! http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/815000.jpg
toffees: ještě jedna poznámka. Před několika lety (cca 2004) ÖBB poptávaly u ČD provozování osobní dopravy na místní trati Retz - Drosendorf. ČD uvažovaly nasadit 810 v oběhu s přeshraničním provozem Znojmo - Retz (u nás by na takové místní trati určitě jezdily). ÖBB to odmítly, mj. proto, že nechtějí vozidlo s "nulovým komfortem". Pravidelná osobní doprava následně byla na této trati zastavena...
Mě by se docela líbila "moderní" náhrada M131. Důraz na opravdu ekonomický provoz, trochu pohodlnější interiér a Vmax zvednout na 80. Mnoha tratím by to zachránilo kůži.
pro info:
do Fruth im Waldu jezdí 810 pravidelně, např.: http://www.zelpage.cz/razeni/13/vlaky/cd-5777
do Fruth im Waldu jezdí 810 pravidelně, např.: http://www.zelpage.cz/razeni/13/vlaky/cd-5777
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko