Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
781.365-2 + 781.581-4 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Hájek - GPS: 50°16'52.475"N, 12°56'14.791"E » - Datum: 28.8.1994 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z dia - Zobrazeno: 6454x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kua, Martine, teda hledat na tomto ruském pokusu o těžké strojírenství nějakou estetiku chce hodně velkou představivost...
12.12.2013 (17:51)
A nevíte někdo, z jakého důvodu žaluzie byly v poslední sérii pro ČSD dvoudílné? Moc mi k nim ty dvoudílné nesedí a trochu to kazí jeho vzhled. A bohužel muzejních je více s dvoudílnými. Jedna z mála muzejních s trojitými je 529, své doby neljepší sokolovský stroj.
BBvk - souhlasím,že to jsou odstavené vozy.Ve Vojkovicích taky stály odstavené vozy na dvou kolejích.Byl to důsledek rozdělení federace a poklesu nákladní dopravy.
Ad Martin: Proč, než položím dotaz, si nepřečtu, co je níže...
Píšu 581 odstavený postrk... Tzn. vozy tam stojí a stát budou. Trvalo dlouho, než si člověk mohl z náspu vyfotit vlak z budovou...
Píšu 581 odstavený postrk... Tzn. vozy tam stojí a stát budou. Trvalo dlouho, než si člověk mohl z náspu vyfotit vlak z budovou...
Martin Š: I na otevřené dveře zetek byla pravidla a šlo o vyvětrání po předchozí přepravě např. biologického materiálu či zvířat. Západky dveří měly více poloh právě kvůli tomuto. I když při pohledu na tu nejvíce otevřenou zetku je jasné, že dveře vůbec nemá:-)
365 přešla z Chomutova do Sokolova až v létě 1995, tehdy byl se změnou GVD ukončen provoz sergejů v Chomutově. 581 tady Sokolov, dřívě Plzeň. Dvoudílné žaluzie měla u ČSD poslední série 547-600.
Zdravím, ta 365 byla Chomutovská a přešla do Sokolova, ale v jakém roce si už nepamatuji. Ty žaluzie myslím v poslední sérii byli dvoudílné od čísla 1500, prosím o doplnění jestli je to jinak.
Zajímavé je, že ve vlaku jsou řazeny vozy s otevřenými dveřmi. Nevím jak to bylo, ale dnes snad už to není možné, aby jel vlak a kryté vozy měli otevřené dveře? (-:
11.12.2013 (16:54)
Foto z mého kraje moc pěkné za 5*. Ruku do ohně bych za to nedal, ale je dost pravděpodobné, že to mohou být Sokolovské stroje. Měl bych otázku pro odborníky, nikdy mi to nedá... a to: žaluziové větrání by se správně mělo skládat ze tří dílů a u většiny strojů to tak i je. Proč tedy u některé stroje mají žaluziové větrání tak, že mají pouze dva širší díly?
11.12.2013 (17:21)
Co se týče příslušnosti, tak v roce 1994 by mohly být ještě z Chomutova, ale myslím si, že 581 bude Sokolov, neboť je to odstavený postrk a u 365 momentálně nemám kde dohledat.
A co se týče žaluzií, tak to se lišilo nějak podel sérií, určitě to bude k dočtení na http://www.prototypy.cz/sergeje/
A co se týče žaluzií, tak to se lišilo nějak podel sérií, určitě to bude k dočtení na http://www.prototypy.cz/sergeje/
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko