..: Galeria zdjęć - detaily fotografie 754.053-7 :..
 

754.053-7


754.053-7Informace o fotografii:
 - Úsek: Telgárt - Červená Skala
 - GPS: 48°49'48"N, 20°10'30"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 20.4.2011
 - Autor: tomi  Wyślij email autorowi
 - Pozn.: R 810
 - Zobrazeno: 5292x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel Rambo  mail  
Počet komentářů uživatele438 »fotek 0
06.12.2011 (23:56)  
ad NŠ děkuji, takto je to dostačující. Myslel sem si, že je to tak nějak podobně, jen tedy o něco složitější.
06.12.2011 (7:16)  
Zdá se mi, že naprostá většina rychlíků na slovensku, kde jsou řazená béčka, jsou české soupravy. Slovenskou soupravu béček na rychlíku (těch starých koženkových) už jen tak nepotkáte. Výjimkou jsou excelsior, šírava a spol.
05.12.2011 (23:49)  
Rambo: Súprava príde z ČR do Humenného na R 443 Šírava. Z Humenného pokračuje ako Zr vlak do Košíc a z Košíc už ako R 810 Horehronec. Táto istá súprava ide ráno z Bratislavy na R 811 do Košíc odkiaľ pokračuje opäť ako Zr do Humenného. Z Humenného sa do ČR vracia na R 442 Šírava.
Snáď je to aspoň trošku zrozumitelné
registrovaný uživatel Rambo  mail  
Počet komentářů uživatele438 »fotek 0
05.12.2011 (23:45)  
A já bych měl též jeden dotaz jako stý v pořadí na téma soupravy složené z českých vagónů, kdesi téměř ve slovenském vnitrozemí. Jedná se o nasazení soupravy v mezičase mezi výkony zpět do Čech?
05.12.2011 (22:25)  
Radiat: u nás je těchto značek hodně v horní části "Staré Tišnovky" tedy trati 251, ale jistě je jich víc i jinde.
05.12.2011 (22:24)  
OK, tak já se spokojím se svým logickým vysvětlením, že to je pouze proto, aby ve dne bylo svícení lépe vidět...
05.12.2011 (21:42)  
tomi: Jaká drobnost? Já sice jezdím na Slovensko fotit tak 2x do roka, ale všiml jsem si, že jsou tyto stroje nasazovány pouze na určité trati. Co jsem ptal provozních pracovníků, tak jsou tito brejlovci opatření obdobou policejního výstražného zařízení. S lokomotivní četou jezdí příslušník Železničnej polície, který má i příslušné zákonité zkoušky a v případě, že je při jízdě vlaku zjištěno konání trestné činnosti, např. krádež sdělovacích kabelů či drobného kolejiva, přebírá policista vedení stroje, mašina se odpojí od vlaku a za použití výstražného světelného i zvukového zařízení (ta modrá světla se rozblikají), houkačky rozječí a přes čelní sklo brejlovce se rozsvítí nápis "Stoj, železníčná polícia!". Několik úspěšných zásahů, hlavně mezi stanicemi Nálepkovo - Gelnica - Margecny má již brejlovec za sebou a tak jich bude na problematických tratích přibývat.
V odlehlých končinách, ve kterých jsou některé slovenské tratě vedeny je to často jediný způsob jak pachatele dopadnout, protože k silnici to často bývá nesjízdným terénem i několik kilometrů.
06.12.2011 (7:39)  


:-)
05.12.2011 (15:59)  
Poprvé vidím ve skutečnosti (tedy na fotce) ty tabulky ohledně začátku a konce pluhování.
05.12.2011 (9:29)  
Možná se ptám jako stý v pořadí, přičemž mým 99 předchůdcům již bylo odpovězeno, nicméně: Co to je za novinku s těmi modrými kryty světel? Anebo jde opět o nějaké pseudoretro, jehož je na Slovensku přehršel? Díky za informaci... :o)
05.12.2011 (19:27)  


Keďže sa takýmito drobnosťami akosi nezaoberám, tak nepomôžem. Ale zaujímavé, že od rána sa na to ešte nikto nechytil...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy - pytania i odpowiedzi


Info
informacni okenko