Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.026-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Chałupy - Kuźnica (Hel) - GPS: 54°44'14.636"N, 18°34'18.974"E » - Datum: 07.08.2017 - Autor: Richard Sadloň - Pozn.: EIC 1540 Jantar - Zobrazeno: 4889x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Před 20 lety se nic podobně luxusního na Helu ani zdaleka nevyskytovalo, pěkný pokrok. Tuší někdo, jak se Poláci o pronajaté lokomotivy starají, v jakém se vracejí stavu?
Lapli: nevím, jestli vidíš dobře, možná mají žlutý pruh i červené vozy vzadu. Ostatně je to pravidlo: http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=PKPIC&kategorie=EIC&cislo=1540/1541&nazev=Jantar&rok=2017 (a zároveň i odpověď na otázku, kolik z nich jede skutečně jako 1. třída)
V Polsku je deklasovaná jednička naprosto běžná, třeba na nočních TLK se kolikrát jiným ani nesvezeš.
V Polsku je deklasovaná jednička naprosto běžná, třeba na nočních TLK se kolikrát jiným ani nesvezeš.
Božíčku, ono je tam po stranách moře...
Vidím dobře, že tři vozy ze sedmi jsou první třída? A je to v Polsku normální, nebo je to podobný případ, jako když mezi Kladnem a Prahou jezdil v posledních záchvěvech klasických vlaků osobák "co jsme našli v kopřivách" příležostně složený ze samých vozů první třídy?
Vidím dobře, že tři vozy ze sedmi jsou první třída? A je to v Polsku normální, nebo je to podobný případ, jako když mezi Kladnem a Prahou jezdil v posledních záchvěvech klasických vlaků osobák "co jsme našli v kopřivách" příležostně složený ze samých vozů první třídy?
21.12.2017 (8:26)
pekná exotika
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko