..: Fotogalerie - detaily fotografie 754.058-6 + 754.027-1 :..
 

754.058-6 + 754.027-1


754.058-6 + 754.027-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Vejprnice - Tlučná
 - GPS: 49°43'36.002"N, 13°16'1.735"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 1.10.2016
 - Autor: Tomáš Mach  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Venice Simplon-Orient-Express
 - Zobrazeno: 4357x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
05.10.2016 (14:03)  
savik: "Co třeba vlastní odpovědnost depa" Depo má reálnou odpovědnost za úplně jiné věci, než za to, co pojede v čele tohoto vlaku. Pří vší úctě je to formálně vlak jako každý jiný, nikdo si neplatil šotovlak, kde by bylo předem domluveno řazení a HDV. Až si společnost požádá, domluví, objedná konkrétní HDV, tak ho dostane za úplatu. Klidně může někdo vstoupit do jednání se společností provozující tento vlak a může zprostředkovat domluvu na zajištění HDV dle chuti.
05.10.2016 (9:06)  
savik: Vlastní odpovědnost depa? V Plzni? Dovol abych se hluboce zasmál :-)
05.10.2016 (8:22)  
Klatovy jsou blíž. Domažlice - Plzeň 59 km, Klatovy - Plzeň 48 km. Takže zbývá jen jízda z Domažlic do Klatov 40 km. No a to fakt není problém. A dá se všechno odvézt na vlaku, nikoliv Lv.
Ano, poznámka o repre vzhledu už prý v depeši není... bože můj, to musí bejt na všechno papír?! Co třeba vlastní odpovědnost depa - minule to kdosi (asi víme) vzal vážně a 74+66 se leskly od hlavy až k patě - to byla podívaná odpovídající takovému vlaku!
04.10.2016 (14:25)  
Ona ta 4.027 ovšem po odvezení VSOE jela Lv zpět až do Plzně, aby se v noci z neděle na pondělí z Plzně do Domažlic navezla dalším Lv 4.063 na pondělí 7403. Těžko říct, jestli neměla 4.027 cestou nějaké potíže.
Navíc si nejsem zdaleka jist, zda depeše o jízdě VSOE stále obsahuje ono zmíněné "lokomotivy reprezentativního vzhledu" skoro bych řekl, že ne.
04.10.2016 (13:30)  
Tak já výjimečně... Berty to utáhnou, už to minimálně jednou vezly, a to dokonce po Buštěhradce.
Repre loko k dispozici byly, a sice v Klatovech 5x754 stejného schématu N2 při potřebě 3 kusů na trati. Mohly v klidu odjet ve 12h na Plzeň a o sedmé večer zařezávat zpět v depu. Pokud dokonce nebyla možnost 4063 a 4074 - která je toho času asi v Budějkách - nicméně Orient je jasný rok dopředu, čili mít k dispozici repre dvojici (blesky, zelený, najbrtí) je možné i v bordelu, kterej na dráze je.
04.10.2016 (13:59)  


Dávat dohromady repre dvojici ze vzdálenějších dep by ale stálo korunky navíc a to už je nežádnoucí... Já to docela chápu, dvě mašiny v Domažlicích, tak se zavede trasa strojově do Plz, strojově FiW - Domažlice a je hotovo. Za minimální náklady. A teda když se odprostím od šotopohledu, nepřipadá mi 58+27 nějak zásadně nereprezentativní.
03.10.2016 (10:47)  
Lapil: Berty to neutahnou a tento vlak bude potrebovat mnoho elektriny. Myslim ze uz nebude mit dynama na kazdem voze. Leda sergej a generatorovy vuz.
03.10.2016 (9:11)  
Aha, tak já myslel,že bylo na výběr ze tří kusů,ale díky tomu to odjely turnusačky.
03.10.2016 (8:37)  
Já vám nevím. Jestli by tomu neslušely líp barči, samozřejmě v přiměřeně udržovaném stavu. Protože takovýhle vlak "si zaslouží" když ne rovnou páru (chápu, proč tam není), tak aspoň takový ten dřevní zvuk motoru. Na druhou stranu - kultivované brejlovce před luxusním vlakem taky mají smysl. Kromě toho, že ten najbrtový je tam jak pěst na oko.
Skoro mi vychází, že před ten vlak vysloveně patří nablýskaný červený Sergej; je-li aspoň trochu technicky schopen vést osobní vozy, samozřejmě. Ale žiju v domnění, že kdysi dávno (začátek 70. let?) jsem jel rychlíkem, snad :-) z Plzně do Prahy, a vezl nás právě Sergej. Fakt je, že bylo léto a byl den, tak nebylo třeba řešit nic kromě háku a brzd, řekl bych.
03.10.2016 (7:53)  
I kdyz me ta sestava desi az se mi jezi chlupy na zadech, tak furt muzeme bejt radi, ze na ten vlak nedaly nejaky vodrbany a neudrzovany brejle.
03.10.2016 (6:59)  
Pěkný Tomáši, tohle už je skoro na dron.Lokomotivy vzali z trati a nazdar,upřímně řečeno, moc nebylo z čeho ty reprezentativní HV vybírat.
03.10.2016 (8:16)  


Ono to nebylo o tom, že "vzali loko z osobáků, aby to bylo jednodušší", bylo to spíš o tom, že to byly aktuálně jediný dvě schopný 754 v Plzni...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko