..: Photo Gallery - Photo details 754.045-3 :..
 

754.045-3


754.045-3Informace o fotografii:
 - Section: Luka pod Medníkem - Jílové u Prahy (Žampach)
 - Datum: 1.4.2017
 - By: Atomista 
 - Comm.: Os 9055
 - Zobrazeno: 4182x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
Registered user (gp) 
Number of user's comments761 »fotek 0
05.04.2017 (20:41)  
Antony, máš blbej hardware. Na slušný klávesnici se dá psát i v rozdivočelým Balmu bez syntaktických chyb :--) Kolik žere mašina se dvěma na 100 km záleží dost na tom odkud, kam a kolikrát staví. Velmi přibližný dolní odhad kolik toho sežere získáš, když kinetickou energii jedoucího vlaku podělíš účinností dieslu, elektromotoru a výhřevností nafty. To je každý rozjezd. Pak plus potenciální energie vlaku vytaženého do všech stoupání.
05.04.2017 (15:35)  
antony ja tyto problémy nemam vzhledem k tomu ze uz mam chrup umely
05.04.2017 (15:33)  
fotku hodnotim za5* protože ja takovou neumim.jen bych se chtěl zeptat jestli jsou to ty peskovane patra z parsu.
05.04.2017 (15:32)  
mne by treba zajimala spotreba nafty na 100 km u takove bardotky nebo brejlovce s dvema vagony versus siemens desiro, regioshark, regioshuttle, nebo cokoliv moderniho, noveho, ticheho, klimaztizovaneho, hezkeho :-))) (samozrejme oproti patraku by asi musely soupravy jet dve ale to je vec druha

omlouvam se za chyby ale nejsem u zkousky z cestiny, ale na foru kam pisu pres mobil a jsem rad ze to napr v jedoucim vlaku napisu :-) zkuste v regionove neco napsat, to si tak maximalne vyrazite zuby :-)))
Registered user (gp) 
Number of user's comments761 »fotek 0
04.04.2017 (22:57)  
Libcha: z ekonomického hlediska je to tak, že získat relevantní informace o ceně provozu typu/stroje taky stojí nějaké peníze a ne vždycky se vyplatí je získávat. No a nějak se to rozhodnout musí.
04.04.2017 (18:02)  
Libcha: u toho rozhodování jsem nebyl a k jeho odůvodňování nemám kompetenci, ale fakt je, že jak postupně "velké" diesly ČD přicházejí o výkony a vymírají, nemá smysle vedle sebe mít motory 230, 310 a catry (zavedení 750.7 je taky věčné šoto téma). A těch 310 bylo už výrazně míň, než 230 v 754, tak dostaly černého Petra. Nasazovat na pacific 750.7 bych zase za pošetilé považoval já, ty loko toho přes týden moc nenajezdí.
04.04.2017 (17:44)  
Mě spíš zajímá motivace nasazení 754 místo 749 z hlediska nešotoušsky ekonomického.

Tuším byly K6S310 považované za úspornější a také snáze udržovatelné než K12V230, dokonce se svého času přehazovaly z vyřazených čmeláků do brejlovců...

Není výkon bardotek dostatečný? Sice asi náročná trať, ale dva kočáry a 50km/h...

Nasadit zam 750.7, neřeknu ani slovo, ale tohle mi připadá jako dost blbost.
04.04.2017 (15:18)  
Antony: A nebylo by lepší se nejprve alespoň trochu naučit česky?
04.04.2017 (14:52)  
Antony, já už si na ty fotky nevzpomenu. Nejsou někde (ty více zajímavé než ty zveřejněné) k vidění? Že by se dalo podívat, jakou zajímavost na nich správci přehlédli. Jestli to není kam vylepit, stačí poslat mně na email (viz info v mém profilu) a já už to vylepím na svůj imgur, aby se i ostatní mohli podívat, o co přicházíme... hm?
04.04.2017 (13:31)  
trochu mi neni jasny proc kdyz jsem sem dal asi tri fotky z jehly nebo zampachu, tak mi byly zamitnute. pritom jich tu stale hromada (pritom mene zajimavych nez mych) pribyva :-(
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko