..: Fotogaléria - detaily fotografie 754.040-4 :..
 

754.040-4


754.040-4Informace o fotografii:
 - Úsek: Petrohrad - Kryry
 - GPS: 50°9'3.704"N, 13°26'14.931"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 22.7.1996
 - Autor: BBvK  Poslať e-mail autorovi
 - Pozn.: sken z dia, R792
 - Zobrazeno: 4831x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
05.01.2015 (23:39)  
Teda pane Saviku, netušil jsem, že je to s vámi tak špatné.
05.01.2015 (21:55)  
OK tak děkuji za připomenutí a doplnění
05.01.2015 (18:24)  
Karel Kovářík: šlo mi to vyjádření "po 4 h. a to ještě neúplně". Víc než 4 hodiny tam opravdu není a 4 hodiny jen jednou denně. A k tomu vlaku ve 12:05, ten jezdí už minimálně od roku 2012: http://www.zelpage.cz/razeni/12/vlaky/cd-1192 :-)
05.01.2015 (17:10)  
6.05 další 10.05, mezi tím nic, = 4 hodinová díra, ale tedy nevím, jestli ten 12.05 jezdil i v loni, takže máte pravdu, je to takový "půl" takt, mě jako plzeňákovi je odpolední takt k prdu, když chci někam vyrazit za žihle, tak jeden jede moc brzo, druhý dost pozdě...
05.01.2015 (13:35)  
Karel Kovářík: jestli dobře vidim, tak v pracovní den se jezdí z Plzně od 10:05 do 18:05 po dvou hodinách a v neděli dokonce do 20:05, takže kde máte ty díry větší než 4 hodiny? Zpět je vynechán pouze vlak přes sedlo, ale jinak se jezdí také po dvou hodinách ;-)
05.01.2015 (12:45)  
Zato se jezdí pravidelně po dvou hodinách

kde?

R Plzeň most jsou po 4 h. a to ještě neúplně.... (omezení jízdy některých vlaků)
registrovaný užívateľ Woky 
Počet komentárov užívateľa263 »fotek 0
05.01.2015 (12:21)  
Savik: Běžný cestující ale bude mnohem raději, když bude moci příslušným směrem cestovat mnhokrát za den.
A ve spojích s dlouhou trasou také smysl příliš nevidím. Kolik cestujících asi pojede z Plzně zrovna do Liberce? To číslo se bude blížit nule.
05.01.2015 (10:50)  
Chomutovské čtyrky - škoda mluvit... krása!
Já bych teda radši starej pořádek - 2 páry normálního R nejlépe s hospodou a nejlépe Plzeň - Liberec plus pátkonedělní posilu. Když potřebuji být někde in time, stejně šáhnu po autě. Ale když chci někam vyjet vlakem, tak v zásadě musím furt někde přestupovat, což komfort nepřidá. Čestnou výjimkou je zavedení pendolina Cheb - Ostrava. To uvádím příklad českýho rybníku, ale zkuste v současnosti dojet z Čech do Paříže... to se vystresujete nejlépe na dvou přestupech, možná trefíte nějakej rychlovlak, ale jízdní doba ve výsledku stejná jeko léta nazpět.
Za sebe fakt nevím, jestli regionální vlak na rychlíku v taktu je lepší než rychlíkový vůz s restaurací ráno a navečer.
04.01.2015 (21:07)  
Tak jistě, že dnešní jízdní řád se nedá s tehdejším srovnat. Ale stejně bych se do té doby (kterou jsem fakticky nezažil - v roce 1996 mi bylo 5 let) chtěl tak na měsíc až dva vrátit.
04.01.2015 (19:03)  
Ad. Petr Jet (intelpetr) - moje řeč. Ještě by to chtělo propočet na počet nabízených míst za den, aby byl vidět rozdíl úplně :-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia - otázky a odpovede


Info
informacni okenko