..: Fotogalerie - detaily fotografie 754.040-4 :..
 

754.040-4


754.040-4Informace o fotografii:
 - Místo focení: Stráž nad Ohří
 - GPS: 50°20'26.329"N, 13°3'45.551"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 31.7.1994
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: sken z dia
 - Zobrazeno: 6474x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel PROST  mail  
Počet komentářů uživatele1220 »fotek 0
02.03.2014 (18:49)  
Krásný pohled do historie, kdy mi to připadá jako včera a ono to je už dvacet let. Oceňuji lidi, kteří již tehdy takhle "produktivně" fotili, mě to nějak nenapadlo. Celková kompozice a motiv se mi moc líbí, jako i vzorně udržovaný Brejlovec se zpětným zrcátkem.
28.02.2014 (22:42)  
6) A nebo už není síly platit ve stanici G Lojzu, aby jednou za den vytlačil manipulák do stanice H. Takže manipulák jezdí celý den se dvěma lokotkama, ale bez Lojzy :-)
28.02.2014 (21:03)  
...a není třeba
5) požadavek na rychlejší dopravu, akceleraci implikující větší propustnost apod, prostě víc kW/tunu ?
28.02.2014 (18:57)  
5) V dnešní době platí, že rychlá přeprava je ta správná. A vlaky na hraně normy, které se řítí třicítkou už jsou dneska mimo. Ona už naštěstí má přednost osobní doprava než plnění plánu. A tak je nutné, aby byly i nákladní vlaky dostatečně rychlé. Proto zdvojení lokomotiv, aby měl nákladní vlak dostatečně rychlý rozjezd a jakákoliv změna sklonu ho nezaskočila.
28.02.2014 (17:44)  
Lapile, anebo
4) že lokomotivy jezdí s vlaky většinou z A do B a pak s jiným vlakem z B do A a i když vlak AB je třeba krátký, nevíš, jak dlouhý a těžký vlak bude BA. Případně je AB těžký a BA lehký, ale nechat v B mašinu, bude v A na další AB (nebo třeba AC) těžký chybět.
Takhle bych viděl třeba relaci NBK-LBC a LBC-ZAW, minimálně třeba ještě před třemi lety. Jak jinde, netuším.
28.02.2014 (17:29)  
Zlámalík: především jsem se nechal nachytat na představu, že celá ta legrace je jeden vlak; i když se mi to nezdálo, nechtěl jsem to rozpitvávat.
Vážnou částí mé úvahy je to, že mám představu, že jedna mašina utáhne neuvěřitelnou dávku, běžně čtyřicet vagónů "nákladní směsi", ale v posledních (deseti? i víc...) letech mám pocit, že tak patnáct vozů na mašinu je obvyklá dávka. Už jsem tu jednou házel dotaz, neměnily-li se normy nebo něco; dozvěděl jsem se toho spoustu o důvodech, proč můžou jet dvě mašiny bez viditelného důvodu (a díky za to, i když většinu z nich jsem si dokázal domyslet), ale o normách nic.
A tak mám pořád dojem, že dnes je k vidění náklaďáků se zdvojenou mašinou mnohem víc, než dřív, a ptám se, proč. Mám tři možné odpovědi:
1/ Papírová změna zdatnosti
2/ Nějaká odrůda lenosti (nejspíš předpisová, osobní nikdy :-)) rozpojovat dvojčata, když zrovna nejede plná dávka
3/ Mnou nedostatečně zohledněná skutečnost, že jinak to vypadá na +- rovné parní a posléze elektrifikované trati u Bíliny a jinak na svažitých "motorových" lokálkách. A že - koneckonců - čím je člověk menší, tím jsou vlaky větší.
28.02.2014 (12:34)  
Jsem tuhle zabrousil na jedno anglické fotografické forum a zjevný nováček se tam ptal na nějakou triviálnost. Zejvný zkušený diskutér ho přivítal se slovy "Pokud nebudeš brát příliš mnoho lidí příliš vážně, tak tu budeš celkem spokojený". Je bohužel celkem běžné, že lidi berou cokoliv, co je psáno, jako by to bylo výlučně myšleno zcela vážně a byla to pravda. Je to v novinách, tak to musí bejt pravda. Je to na internetu, tak to musí být myšleno vážně. Smajlíky jsou neviditelná součást textu...
28.02.2014 (11:32)  
Jasné, proto jsem tam dal ten smajlík, jsou to odstavené vozy na předjízdné koleji, omlouvám se těm, co jsem zmátl :-)
28.02.2014 (10:36)  
Prochy - já myslím, že je to jasné, že jsou o kolej dál, proto se ptám i já se smajlíkem, napovídá tomu flek u horní hrany vozu, tráva dole a i postavení prvního sypáku vůči poslednímu Béčku.
Lapil: proč postrk? Já pamatuju Sergeje běžně s 52 Wapkama, přes Brno. Nevypadal, že by nejel...
28.02.2014 (9:58)  
Čtyřicítka s osobákem, moc pěkné. Pánové, a co třeba možnost, že za vlakem je ještě jedna dopravní kolej a stojí tam náklad, dost možná jen odstavené vozy řady Faccs. Když se podívám na hranu posledního vozu "Y", navazuje tam nějaký flek. Však on také BBvK na konci příspěvku přidal mrkací smajlík...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko