..: Fotogalerie - detaily fotografie 753.762-4 + 753.775-6 :..
 

753.762-4 + 753.775-6


753.762-4 + 753.775-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Otradovice - Stará Boleslav
 - Datum: 5.9.2017
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3041x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele528 »fotek 0
16.09.2017 (0:17)  
Rabín: a přesně ze stejnýho důvodu měla reléovka kromě svícení DEN/NOC plombovanej přepínač ZATEMNĚNÍ. Ve skutečnosti dá docela dost práce svítit na mašinfíru, kterej je furt stejně vysoko, furt plusminus metr v ose koleje a nejede víc než stodvacet, aspoň 12 vteřin, aby stíhal kontrolovat budíky. Představa, že se na tu lampu trefí pilot, kterýmu nedržej koleje ani směr ani výšku kam to svítí, letí nejmíň třikrát rychleji, o počtu budíků, který musí hlídat ani nemluvě, je fakt naivní.
15.09.2017 (8:03)  
Jen doplním k vlaku, že se jedná o písek Libuň - Řetenice, odkloněný kvůli výluce u ČL přes Jičín - Kopidlno a Nymburk.
14.09.2017 (14:06)  
Jako dítě jsem si vždycky myslel, že dlouhá stínidla u výstražníků i návěstidel typu SSSR jsou proto, aby světlo neprozradilo nepřátelským letounům, kudy vede železnice :)
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele528 »fotek 0
14.09.2017 (13:12)  
Chary: v Rusku sice víc sněží, ale důvod, proč je stínítko dlouhé a rozšiřuje se, není sníh, ale ranní a večerní sluníčko. Nebezpečí, že se sluneční světlo odrazí a na návěstidle (ty kšilty jsou stejný) vyrobí falešný volnoznak, nebo na výstražníku přesvítí blikající červenou, je strašákem mnoha generací zabezpečováků. Zkuste si vyfotit návěstidlo s bleskem a uvidíte, jak se najednou rozsvítí.Taky je trochu rozdíl mezi světlem u přechodu, který musí být vidět na druhou stranu ulice a v návěstidle, kde to je 200 m za střední mlhy.
JvS: ty tři metry jsou ve skutečnosti 750 mm. Chuděry holky!:--)
14.09.2017 (12:54)  
Přejezdy vzor SSSR se nachází zde v Otradovicích, dále ve zmíněných Loukách nad Olší, na vlečce Setuza v Ústí nad Labem a v Novosedlicích. SSSR světlo lze potkat ještě u mechanických závor v Sušicích a v Nemilkově. Právě tyto v Otradovicích by měly příští rok zmizet. Krátké video přejezdu zde: https://youtu.be/bMtrsexOFFs

VÚD v poslední době mízí velmi rychle. V úseku Jihlava - Okříšky je stále lze spatřit, ale už to dlouho také nebude. Na trati 238 se několik VÚD nachází u Jasného Pole.
14.09.2017 (11:13)  
JvS, protože v Rusku víc sněží a je nutno s tím počítat. Na druhou stranu u nás je to se sněhem čím dál větší bída a už jsem dokonce viděl semafor na přechodu zcela bez stínítek.
14.09.2017 (10:58)  
SSSR jsou ještě na šenovce.
registrovaný uživatel JvS 
Počet komentářů uživatele265 »fotek 0
14.09.2017 (10:45)  
Proč mají vůbec ty sovětské výstražníky stínítka dlouhá asi tři metry? Je to vážně směšný.
14.09.2017 (9:58)  
Tak tak, VÚD je více (a jsou vývojově mladší, než SSSR - začaly se dělat v roce 1960); zobrazené SSSR jsou jedny z posledních - další jsou v Loukách nad Olší a?? Možná to je za ČR všechno.
14.09.2017 (9:43)  
Rabín: ty VÚD výstražníky jsou třeba pořád ještě v úseku Jihlava - Okříšky. Dál netuším, tam jsem docela dlouho nebyl. Pak byly ještě nedávno třeba na trati 238. Řekl bych, že ty SSSR jsou podstatně vymřelejší.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko