..: Fotogalerie - detaily fotografie T 478.3101 + 477.043 :..
 

T 478.3101 + 477.043


T 478.3101 + 477.043Informace o fotografii:
 - Úsek: Okna - Bezděz
 - Datum: 4.5.2018
 - Autor: Adam Hasoň  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3022x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
30.09.2018 (1:38)  
Jde o to, že když vlak (v našem případě ten hytlák a druhá mašina) tahá za hák mašinu, která ho má vejš než osy kol, tak se jí přední nápravy odlehčí a zadní přitíží. Ovšem to odlehčení nenastává tak výrazně u lokomotivy, která má před přední poháněnou nápravou dalších několik metrů mašiny.
29.09.2018 (22:00)  
druhak váží dvakrát tolik
A taky má dvakrát tolik koleček. Proto má v Kryšpínovu číslu na třetí pozici sedmičku a brejlák osmičku, čili papoušek tlačí o tunu méně na nápravu. Sice má dvakrát tolik tun, ale půlka jde jalově na běhouny.

A fakt má ta mašina 160 tun? Na wiki píšou 128,7 tuny služební hmotnost a adhezní 68 (těch 17x4). Čili...
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
29.09.2018 (21:05)  
Já bych si vsadil na papouška. Jednak má místo skluzovejch relé spojnice a druhak váží dvakrát tolik, takže když zabere, nestaví se tolik na zadní. Je to krása!
29.09.2018 (17:03)  
Hmm, přetahovaná, 68 vs. 72 adhezních tun. Vyhrál Brejlovec, Papouškovi se totiž nekouří z komína. Šestidveřák si odedchnul, neroztrhnou ho.
29.09.2018 (16:48)  
Hezké místo, taky si tam na něco kontrastního musím zajet :D

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko