Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
753.762-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Malý Újezd - Všetaty - Datum: 27.9.2009 - Autor: Bean - Zobrazeno: 4076x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Jiří Pekárek: Kdyby to byla pravda, jak by se šukafony z některých lokálek dostávaly do depa? Že by levitací?
16.01.2010 (17:53)
Martin N: Bude to tím, že toto je postrk rychlíku. V čele je nečinná elektrika.
16.01.2010 (17:02)
mě to taky připadalo jako blbost
16.01.2010 (14:15)
Jiří Pekárek: To rozhodně není pravda, koukněte se na spoj Dolní Žleb-Děčín, tam to jezdí 810.
A co to bylo za vlak? Překvapuje mě totiž, že tam nejede nečinné EHV.
16.01.2010 (8:44)
a po druhé koleji se jezdilo elektricky nebo dieselcargovácky? Někde jsem četl, že diesel nesmí na koridor - je to pravda?
dokázal bych si tam představit víc místa vpravo. co se týká vlaku, štěstí přeje připraveným :)
JK:Nikoliv.Cargo je Cargo a tam netřeba topiti.A když je vyjjímečně třeba topiti tak dostali nějaký 749.
15.01.2010 (23:20)
Majú 753.7 generátor na prípadné napájanie súprav?
faigja:Jen doplnim že "napěťovka" se dělá při skoro každé výluce na zadrátovanejch tratích,ale jelikož je ta kolej vyloučená i kolejově,tak po tý koleji nejezdí nic,ani přípřeže resp.traktory. a vše jezdí normálně s tramvají po sousední glajze.Traktor se poštěstí jen když je pouze napětí(pravděpodobnost 0/0prd) a nebo napětí nad obouma,kolejově jen jedna :-)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko