Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
753.001-7 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Česká Lípa hlavní nádraží - GPS: 50°40'34.239"N, 14°31'57.65"E » - Datum: 14.4.1990 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z negativu - Zobrazeno: 5697x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Bezesporu je kvalitní i ta kyselina sírová v cisterně za praotcem :-) ....V takových Kralupech nad Vltavou, když toho bylo k vidění v tom nejlepším....Ledek sírovka čpavek sírovka čpavek chlor sírovka čpavek čpavek chlor....Spíš bych od toho utekl než se to pokoušel šoupat po ranžíru brrrr. :-)
Výrobní lak vám můžu večer naskenovat, mám doma katalog ČKD, kde je "praotec" v barvě. Je zelenošedý s pruhovaným pluhem.
Pomineme-li výrobní lak, pak následoval tento celočervený, pak opět "původní" viz odkaz níže a nakonec současný.
Přičemž fotek prvního nátěru moc není, je-li vůbec nějaké foto. V násl. 3 nátěrech byla 001 k vidění dost často v běžném provozu.
Přičemž fotek prvního nátěru moc není, je-li vůbec nějaké foto. V násl. 3 nátěrech byla 001 k vidění dost často v běžném provozu.
Prototypy brejlovců byly určitě zeleno-šedé. Stejné barvy měla z výroby celá ověřovací (003-012, 1970) a první série (013-072, 1972). Ze druhé série (073-132, 1973) měly už z výroby čísla 089 a 090 zkušebně celomáčený červený nátěr, lišily se barevným provedením střechy. Ostatní byly z výroby zeleno-šedé; celomáčené nátěry se aplikovaly až od roku 1974, tj. od 3. výrobní série (132-252, 1974-75).
Prototypy byly dle mého zeleno-šedé a nejen prototypy. Určitě ještě čísla kolem stovky byla zeleno-šedá. Ale nejsem teď u žádné literatury, kde bych se podíval.
A nejezdil náhodou úplně zpočátku taky zeleno-šedý? Z černobílých továrních obrázků to tak vypadá. Na netu jsou k nalezení dobové barevné fotky 3002, předpokládám, že 3001 měla stejné barvy. A praotec byl přinejmenším v roce 1996 zeleno-modrý:
http://www.cztrain.com/loko/detail.php?IDR=65&IDL=2186
A v současnosti je zeleno-šedý, viz několik fotek ve zdejší galerii. Tak jak to tedy je?
http://www.cztrain.com/loko/detail.php?IDR=65&IDL=2186
A v současnosti je zeleno-šedý, viz několik fotek ve zdejší galerii. Tak jak to tedy je?
Měl stále tu stejnou celočervenou, aby následně dostal zelenošedou s pruhem a pak tu současnou. Takže žádné extra buřty se nekonaly.
Kolikátou verzi nátěru už to zde praotec měl? Občas se mihl i na 070.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko