Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 478.3310 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Machnín - Liberec - Datum: 13.5.1986 - Autor: Ladislav Budín - Zobrazeno: 8026x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
CzechDave: bylo tam zařízení pro obsluhu rozhlasu ve vlaku - mikrofon, radiopřijímač, gramofony, zesilovače atd, něco jako školní rozhlas, ovšem v nárazuvzdorném - odpruženém - provedení. Kdysi jsem se na to ptal na k-reportu a z reakcí pamětníků/znalců plynulo, že v první půlce 60. let se toto zařízení skutečně používalo na patřičně vybavených soupravách.
K čemu byla na voze rozhlasová ústředna? Matně se pamatuju, že jsem jako kluk jel pár vlaky, kde byly tyto vozy s ústřednou (nepoužívanou) řazené, ale nikdy mi nikdo uspokojivě nevysvětlil, na co to tam bylo.
15.02.2014 (9:07)
Je to osobák od Hrádku a jede do Liberce.Na mašině tehdy jezdili pan Rydlo a Černý.Za mého působení v Liberci (rok 1986-87) byl tento nátěr pouze na 310-ce.Na tomhle místě taky někdo vyfotil 556 042 se sypákama a pak z toho byl nádherný plagát.
Podle mého názoru v pozadí je Liberec, tzn., že vlak jede do Frýdlantu v Čechách... do Varnsdorfu by jel po druhé koleji.
Tak tohle je suprovní.Dal jsem pět hvězdiček.Kam se hrabou nějaké regiohnusy.
To první za lokomotivou není Bai ale Ba s rozhlasovou ústřednou, toho času už bez ní, a to ostatní taky budou kupátka, V Liberci jich bylo hodně. Právě tyhle vozy byly v roce 1974 až 1984 nahrazovány červenokoženkovými B, tedy přesněji zelenokoženkovými a tam kde jezdily zelenokoženkové tak přicházely červenokoženkové.Tyhle vozy měly žárovkové osvětlení, 2 dynama poháněná řemenem (spotřeba asi 1 řemen na 100km) původně měchy, později upravené na návalky, a ruční přepínač 1000/1500/3000V. Tak se pak nemůže nikdo divit, že červenokoženkové B a jejich odvozeniny mám v oblibě. Málokdo si uvědomí, že od čísla 208 měly pneumatické zavírání dveří.
14.02.2014 (20:25)
No vida, to je hezké! Toť zřejmě ranní študácký Os 6205 z Hrádku do Liberce. Na plzeňském rychlíku jsem tyhle bajky nikdy neviděl, a vozily ho děčínské a lipské, nikoliv liberecké mašiny. Zdravím, ZdŠ
Milane tohle bude osobák 2181 ze Zittau. R z Plzně (v té tobě jako Os) přijížděl do Liberce o 5 hodin později.
Skvost!!!
Zajímá mě, to byl rychlík z Plzně do Varnsdorfu nebo opačně?
Měli jsme chatu mezi Plasy a Mladoticemi a vídal jsem tam toho času rychlíky Plzeň-UL-Liberec-Varnsdorf.
Zajímá mě, to byl rychlík z Plzně do Varnsdorfu nebo opačně?
Měli jsme chatu mezi Plasy a Mladoticemi a vídal jsem tam toho času rychlíky Plzeň-UL-Liberec-Varnsdorf.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko