Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
753.251-8 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Bakov nad Jizerou - Datum: 6.8.1993 - Autor: sever - Zobrazeno: 6931x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
03.03.2012 (12:36)
Ešus:samozřejmě takové počínaní toho kolegy neschvaluji,ale někdy to prostě jinak nejde.Ale to je těžko vysvětlit někomu,kdo nechodí do práce ve 2 ráno.Aby vůbec fungoval a udržel několik hodin oči na stopkách a nevyšší pozornost,naleje do sebe nekolik litrů kávy a čaje...pak to samořejmě někdy musí ven.Pobyty ve stanicích 0,5-1 min,obraty mezi vlaky ve vratné stanici často několik minut,přitom si fíra sám ještě odvěšuje a přivěšuje mašinu...mám pokračovat?
Laminát: NAPROSTÝ souhlas se vším co píšete.
Laminát: NAPROSTÝ souhlas se vším co píšete.
Ešus, Trakia (OT):
.. já ulevení si fíry vedle mašiny za tmy zažil i v Lyonu u TGV. Holt je to kupodivu taky člověk ....
.. já ulevení si fíry vedle mašiny za tmy zažil i v Lyonu u TGV. Holt je to kupodivu taky člověk ....
ikkyu:
Kdysi to bylo tak, že turnusové stroje bývaly zvlášť v některých depech hýčkané a pečlivě udržované, no a ty letmo řazené byly prostě šunky, které sloužily vpodstatě na výpomoc, vykrytí výpadků turnusových strojů a doplňující výkony. Strojvůdcové těch turnusových se málem předháněli s čím novým kdo přijde a považovali za svoji hrdost a čest mít stroj v dobrém stavu a neudělat na trati ostudu. Dnes máme vpodstatě všechny stroje řazené letmo, jejich turnus je jen plán obratů a nasazení jednotlivých je naprosto chaotické. Nikdo nemá nic přiděleno, strojvedoucí za směnu vystřídá i několik lokomotiv. Jistě se takovýto stav odrazí i na přístupu lidí k mašinám...
Bellerophon:
Nejsem zastáncem plýtvání, naopak. Ovšem myslím, že i cesta úspor by se dala dělat rozumným způsobem, nikoli až "na krev". Vytvořit turnusy tak, že strojvůdce v obratové stanici ani nestačí vykonat svoji potřebu není zrovna šťastné.
Ešus:
Zajímalo by mě, kam by se měl dle Vás onen strojvedoucí z Hradce vymočit? Myslíte, že zamkne mašinu jak automobil a půjde do vestibulu na veřejné WC?
Kdysi to bylo tak, že turnusové stroje bývaly zvlášť v některých depech hýčkané a pečlivě udržované, no a ty letmo řazené byly prostě šunky, které sloužily vpodstatě na výpomoc, vykrytí výpadků turnusových strojů a doplňující výkony. Strojvůdcové těch turnusových se málem předháněli s čím novým kdo přijde a považovali za svoji hrdost a čest mít stroj v dobrém stavu a neudělat na trati ostudu. Dnes máme vpodstatě všechny stroje řazené letmo, jejich turnus je jen plán obratů a nasazení jednotlivých je naprosto chaotické. Nikdo nemá nic přiděleno, strojvedoucí za směnu vystřídá i několik lokomotiv. Jistě se takovýto stav odrazí i na přístupu lidí k mašinám...
Bellerophon:
Nejsem zastáncem plýtvání, naopak. Ovšem myslím, že i cesta úspor by se dala dělat rozumným způsobem, nikoli až "na krev". Vytvořit turnusy tak, že strojvůdce v obratové stanici ani nestačí vykonat svoji potřebu není zrovna šťastné.
Ešus:
Zajímalo by mě, kam by se měl dle Vás onen strojvedoucí z Hradce vymočit? Myslíte, že zamkne mašinu jak automobil a půjde do vestibulu na veřejné WC?
Jedna z těch nejlepších českolipských variací - díky za nádherný snímek z provozu!
Ešus:
Já zas viděl jednou močícího fíru v České Třebové ze 151-ky nebo 150-ky.Vlak stál u 1. perónu.Taky docela "úchvatný" pohled.Podotýkám,že močil na druhou stanu,ne na perón.
Naštěstí někteří fírové si aspoň z mašiny slezou.
Já zas viděl jednou močícího fíru v České Třebové ze 151-ky nebo 150-ky.Vlak stál u 1. perónu.Taky docela "úchvatný" pohled.Podotýkám,že močil na druhou stanu,ne na perón.
Naštěstí někteří fírové si aspoň z mašiny slezou.
02.03.2012 (19:41)
V tehdejší době byla z pohledu cestujícího v pořádku (ve srovnání s dneškem) jediná věc - ve vlacích se mohlo kouřit...:-)
Postavení toho srojvedoucího mně něco připomíná:
Jednou jsem šel v Hradci Králové kolem šturců poblíž nástupiště 1.A. V jednom stál peršing, ze kterého nejdnou vylezl strojvedoucí, postavil se do dveří, rozepnul kalhoty a přímo proti mně začal velkým obloukem močit. Od mašiny jsem byl tak 25m a bylo to docela odporné.
Jednou jsem šel v Hradci Králové kolem šturců poblíž nástupiště 1.A. V jednom stál peršing, ze kterého nejdnou vylezl strojvedoucí, postavil se do dveří, rozepnul kalhoty a přímo proti mně začal velkým obloukem močit. Od mašiny jsem byl tak 25m a bylo to docela odporné.
Přesně takro si pamatuji vlaky dunící v okolí Bezdězu. Krásná vzpomínka. For: intelpetr - zkuste Brno hl.n. ať víte, co je správný humus. Bakovská "nádražka" byla sice tragická, ale svoje kouzlo to mělo...
02.03.2012 (17:28)
Zajímavé, že před 18ti lety bylo Bakovské nádraží stejně hnusné jako dnes. Odpornější stanici jsem snad nikdy neviděl.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko