Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
751.101-7 + 751.094-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Velké Svatoňovice - Suchovršice (Velké Svatoňovice) - Datum: 25.1.2008 - Autor: Žíža - Pozn.: Pn 63320 - Zobrazeno: 2630x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6- Hodnocení uživateli blokováno autorem | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
09.02.2008 (20:38)
Zalho: dik za upresneni
Všeobecně a zjednodušeně se patra pro Škodovku svážej odevšad do okolí MB(což je i Nymburk) a škodovka si je pak diriguje dle potřeby nakládky do svých závodů(MB,Vrchlabí,Solnice-Kvasiny).
09.02.2008 (13:19)
mRKEF: vtip je v tom, ze (aspon drive to tak bylo)ve Vrchlabu se svarovaly karoserie, ktery se vozily do Boleslavy, kde doslo k vlastni mu kompletu vozu..
Jj, casy, kde jel jeden kocour do kopce s 55 autovozy mezi Roztokami u Jil. a Martinicemi jsou davno pryc:(
Jj, casy, kde jel jeden kocour do kopce s 55 autovozy mezi Roztokami u Jil. a Martinicemi jsou davno pryc:(
nějak nchápu co tu řešíte. Kde je napsaný, že ty autovozy jezděj z MB do Vrchlabí? To je celkem zbytečná trasa ne? (neřikám, že se tak nemuže stát, ale pokud někam vezu hotový vozy proč bych je vozil do MB a ne rovnou k zákazníkovi)
09.02.2008 (11:49)
a jestli se nemylim, tak tyhle naklady jezdily dokonce po 064? pak by to bylo 73 km ze skodovky(Vrchlabi) do skodovky(M.Boleslav)..ikdyz nevim se sklonovymi pomery mezi Lomnici a Libuni..Kazdopadne uz aspon tusim duvod, proc nam prestaly naklady z Vrchlabi jezdi pres Starou Páku:(
Novinka od dob Carga.Příjemná změna,všudepřítomné 742 už mě lezou krkem.
Opět je tu můj oblíbený kraj, sem ale ani netušil že tam jezdej zamračenky
Vrchlabi - Hradec Kr.- MB je cca 200 km a z toho pod dratama 83 km (Jaromer - Nymburk); Vrchlabi - Turnov - MB je necelejch 100km, takze ekonomiku v ne/zavisly trakci bych v tom nevidel.
Aktuell, R 1463 ÚPA: Snaha vozit všecko co nejvíce závislou trakcí někdy vyúsťuje v mnohdy bizarní trasy. I když zrovna tohle není ten případ. Co je logičtější - vozit separátně autovozy jinou trasou nebo je spojit s péenkem, které tak má jistou zátěž a může být zaturnusované...
dneska sem byl juknout na večerní náklad s prázdnejma wapamado Jaráku (137 + 151) a ze skalice to šetřil jak jen to šlo, takže žádnej koncert nebyl :-!
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko