..: Fotogalerie - detaily fotografie 751.105-8 :..
 

751.105-8


751.105-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Loděnice - Nučice zastávka
 - Datum: 18.5.2011
 - Autor: Bean 
 - Zobrazeno: 3215x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

06.02.2017 (13:17)  
Co mám z vyprávění výpravčích z hrbaté, tak v 90.letech se během dne sjížděly Mn od Prahy a od Berouna v Nučicích a předávali si zde zátěž. A těch vozů nebylo málo, takže se často stávalo, že začaly docházet ve stanici volné koleje.
06.02.2017 (7:59)  
Flexo, příteli! Jednak píšeme slušně bez vulgarismů a pak se nauč číst. Až si to přečteš pořádně, zjistíš že rok 96 a 86 je oddělený a o sergeji v r 96 nic nepíšu. Pak můžeš svůj příspěvek smazat, neboť se sem nehodí.
registrovaný uživatel Flexo 
Počet komentářů uživatele54 »fotek 0
06.02.2017 (7:26)  
GVD 96:

To je úplná kravina. V roce 96 už v Praze takový provoz nebyl ani náhodou. Hlavně to prozrazuje ten sergej na Smíchově. Možná to bude tak ro 86, ale 96 ani omylem.
06.02.2017 (7:18)  
Kdyby tedy někoho zajímalo to nasazení v GVD:
GVD 96:
v rámci Z 3 Smíchov 742 ráno s Mn do Řeporyjí a zpět.
Tentýž GVD 751 od Mn z Dobříše veze jen v 7 Mn Smíchov - Beroun a zpět.
Ostatní dny resp. v X je Mn SM-BE veden TS 722 na 4x 749, což je dnešní torzo těch jednodenních 754 na Pacifiku.

GVD 86:
3x 751 výchozí PH Smíchov a:
1) denní Mn Zbečno, odpoledne Rudná a Lv Vršky
2) ranní Mn Vráž a zpět na pk nočního Mn až do BER
3) denní Mn BER a zpět, večer totéž s pk berty z 2 TD
Tedy dá se říct, že 3 berty operovali denně jen na hrbaté

a dále 1x 742 odpolední Mn PH - BER a zpět Lv, z Loděnice pk a z Rudné Mn na Smíchov

kupodivu pokračování:
3x 751 a výchozí PH Smíchov
1) ranní OS BER-PH a záloha, odpol OS PH-BER
2) postrková služba na hrbaté a druhý odpol. OS PH-BER
3) sv/os tamtéž a postrk dopol. Mn

Ve stejném GVD TS 06 Vršky a 6x 751 !
vozba převážně písků, Vraňany, Zlonice, Řeporyje, což souviselo s výstavbou sídliště v PH...

2x 742 TS 34, záloha Hostivice a okolní obsluhy vč Slaného

a jen pro zajímavost, ve stejném roce sergej děla disp. Smíchov vč vozby Kladno, Hostivice...

Jelikož nejde o moje materiály, tak dík patří panu DR, který nám to poskytl.
05.02.2017 (9:01)  
80 léta jsou mnohdy problém sehnat nějakou kvalitní fotodokumentaci, protože ti každý řekne, že fotil konec parního provozu a to "motorové" bylo nudně červené... asi jako dnešní nudně modré najbrtí. Třeba takto se mi nepodařilo vůbec sehnat provoz boleslavských pištů na píscích z Hrdoňovic do Sobotky a MB, k dispo jsem mě jen oběh, ale fota 0.

Vylučovací metodou tento Mn mohla vozit Praha, možná to mohl být kombinovaný oběh Mn/OS, které zde o víkendu vozila berta. I když naopak třeba písky Zličín - Straškov jezdily sčímkoliv od pištů po třeba prototyp 730.

Nicméně v době 742 už tento výkon patřil Rakovníku, takže těžko říct. Já mám doma pouze tehdejší oběh 753/751 RK.
05.02.2017 (17:03)  


Jasně. Já mám akorát střípky z vyprávění od kolegů, co v 90. letech na Hrbaté dělali. Dva páry Mn, vlakotvorba v Loděnici, nic vyjímečného. Ale co obsluhoval Beroun a co Praha opravdu netuším.

Od Rudné u Prahy ku Praze to bylo jasné. Viz. Knoflíkáři.
05.02.2017 (7:03)  
Především 742 zde žádný Mn nepřevzaly, protože zde byly vždy turnusovaný z 3 denní TS v Berouně. To co je na fotce je pouhá náhrada, která se v tomto roce od jara vyskytovala Berouně. Kromě 105 můžeme zmínit i 154, obě berty bylo možné vyfotit i na Mn v Roztokách u K. V té době to bylo podobně profláknuté jako 751 na Dobříš.
On ten Mn za poslední roky ty časy měnil, třeba v r 2006 jezdil z Nučic také odpoledne. Nutno dodat, že tehdy se zde podařilo vyfotit různé rakovnické skvosty jako např. 742.015,264 nebo 188, ale i třeba 755ky na pk.
05.02.2017 (8:35)  


Máš recht, ale bylo to tak i v 80. a 90. letech? Provoz na Hrbaté jsem začal sledovat až teprve v posledních deseti letech a to už je v podstatě "novodobá" historie. Pokud se někdo znalý rozepíše, rád si počtu.
04.02.2017 (20:54)  
odborné termíny dobré, všechna čest, ale podívali jste se na ten obrázek? na ty barvy, vzduch, rabasovské nebe, trnky (asi to budou trnky, když je to v květnu). Je tu hezky spojená odbornost, znalosti a estetické cítění
04.02.2017 (19:19)  
A já se ještě zeptám to jezdilo/jezdí ten manipulák na šroťák v Kuchaři?
04.02.2017 (19:43)  


Dříve Kuchař obsluhoval Mn. Ale co já pamatuju, tak už byl a je stále obsluhován při jízdě s loženou soupravou vápence Mořiňákama. Snad někdo upřesní do jakého roku to tak bylo. Akorát v roce 2015 díky výluce a odkloněného Mn probíhala obsluha v řežii ČDC se 742.
04.02.2017 (15:30)  
Do jakého roku jezdil vlastně manipulák v tomto čase a kdy to po zamračených převzaly kocouři?
04.02.2017 (19:37)  


Ty jo který poslední rok jezdily i tyhle ranní, to už si nevybavuju. Ale poslední Barunu jsem tam zaregistroval v létě 2013.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko