Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 478.1230 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Praha-Malešice - Praha-Vršovice - Datum: 13.8.1982 - Autor: Jenda Šnábl (Mad Noodle) - Pozn.: Foto Ivan Šnábl - Zobrazeno: 7011x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Astartoth ano jsem tady! Volal jsi mě?
No vzpomíná, to se na dráze jezdilo, že do pár let stroje vypadali takhle. Zatímco zítra budeme vzpomínat jak kapitalista jezdil jen díky lidské práci obětavých, nikoliv z vlastní zásluhy.
http://www.fotodoprava.com/images_vlak_v/751080v.jpg
No vzpomíná, to se na dráze jezdilo, že do pár let stroje vypadali takhle. Zatímco zítra budeme vzpomínat jak kapitalista jezdil jen díky lidské práci obětavých, nikoliv z vlastní zásluhy.
http://www.fotodoprava.com/images_vlak_v/751080v.jpg
Probuh to je kraksna. To je ta totalita, na kterou se tolik vzpomina?
Ještě do konce září 1991 bylo vystavováno z LD Praha Vršovice S12 s dvojčetem 742 380+382.
Od pamětníků z Radotína vím, že T bylo Tygr. Ale kde byl Tygr doma, to nevím.
V.
V.
19.01.2014 (23:37)
P ("pardál") znamenalo původně opravdu parní dispečerku a převzalo se na motorové lokomotivy. To dvojče mezi sergeji byly lokomotivy T 466.2381 a 383 na S13.
Keprt: dispečerky "S" znamenalo tuším "Sergej" nebo "Smíchov" a nemuselo to být obsazeno výhradně řadou T 679.1, pamatuji na tom také třeba 2x742. Pak také bývaly dispečerky "P", údajně to znamenalo "Pardál" a bývaly na tom obvykle T 669.0/1 (později také T 466.0 nebo T 466.2). Dispečerky "D" pamatuji z napěťových výluk na hlavním nádraží při rekonstrukci trolejí kolem roku 1976, bývaly na tom Sergeje nebo jiné diesely, třeba T 478.1. Mohlo to znamenat třeba zrovna "Dispečerka". Také se pamatuji na prosvětlenou tabulku z boku kapoty E 458.0, např. "Z3V" - patrně 3. záloha Vršovice. Na nějaké viditelné označení parních dispečerek se nepamatuji...
19.01.2014 (20:20)
To za jízdy automaticky snižovalo svou hmotnost, ne? Jak je to celý prožraný.
Paráda!
Dotazy (nejen) na pamětníky k značení pražských dispečerek:
Význam písmen T a E (doufám) chápu, ale od čeho bylo odvozeno S?
Jak (pokud) se označovaly pražské dispečerky parní? D?
Díky.
Dotazy (nejen) na pamětníky k značení pražských dispečerek:
Význam písmen T a E (doufám) chápu, ale od čeho bylo odvozeno S?
Jak (pokud) se označovaly pražské dispečerky parní? D?
Díky.
1230 v osmdesátých aneb s čím jsme také jezdili... Pěkný dokument doby.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko