Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
749.251-5 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Pecerady - Poříčí nad Sázavou-Svárov - Datum: 12.5.2007 - Autor: MirKo - Pozn.: Os9031 Praha hl.n. - Čerčany - Zobrazeno: 1404x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 3 - Rating od uživatelů: 4 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Hezké barvy, ale jak už bylo řečeno, je to průměrný snímek, nikoliv však špatný, proto lepší 3*.
Širokoúhlá kompozice podporuje námět, ale celkově je to jen průměr, tedy *3*
ad Pivo:
Zastaví, i se rozjede. Ale někdo se bude muset naučit létat, pokud bude chtít vystoupit ...
Zastaví, i se rozjede. Ale někdo se bude muset naučit létat, pokud bude chtít vystoupit ...
Mě by jen zajímalo jestli takhle dlouhá souprava zastaví ve všech zastávečkách po celé trase.....fotka za 3***
Na německém servru Bilder und Fotos von Eisenbahn und Zuegen .."" byly v tomto týdnu fotky rekonstruovaného "Bmto" z Polska.
Vycházím z toho, že ta skříň je "těžké" stavby. Mé úvahy se ubírají směrem - chci-li komfort při přepravě, chci-li potenciálnímu zákazníkovi nabídout komfort při přepravě, pak asi v tomto tisíciletí je klimoška podmínka nutná, nikoliv však postačující. A ta něco váží. A spíš se vnutí do bytelné konstrukce, než vylehčené "motorákové". Pro rozbor nový patrák (na trhu je jich habaděj) nebo rekonstrukce nemám vstupy. (pomíjím otvírání/zavírání dveří - to má řešení určitě, jen chtít).
Vycházím z toho, že ta skříň je "těžké" stavby. Mé úvahy se ubírají směrem - chci-li komfort při přepravě, chci-li potenciálnímu zákazníkovi nabídout komfort při přepravě, pak asi v tomto tisíciletí je klimoška podmínka nutná, nikoliv však postačující. A ta něco váží. A spíš se vnutí do bytelné konstrukce, než vylehčené "motorákové". Pro rozbor nový patrák (na trhu je jich habaděj) nebo rekonstrukce nemám vstupy. (pomíjím otvírání/zavírání dveří - to má řešení určitě, jen chtít).
15.06.2007 (10:03)
stoupa: Já na to říkám, že ačkoliv jsou vozy Bmto stále celkem slušné, zejména pro příměstskou dopravu, jsou přes 30 let staré, tak nevím jestli má cenu se do něčeho pouštět. PARS pokud vím zůstal u jednoho jediného vozu Bmteeo. Cestování v těchto patrech znepříjemňuje namáhavé otevírání dveří (s tím už se snad něco dělá), pískání zářivek a někdy pofidérní tepelná pohoda.
15.06.2007 (9:16)
k tématu na fotce:
.. nevím, nemám k dispozici ekonomické údaje, avšak:
- jako cestující se domnívám, že "patro" a mašina by mi konvenovalo jako přepravní nádoba na osobáku (zejména příměstském v nezávislé trakci), než deriváty 810 a možná i jiné "motory" (můj zadek si při jízdách pacifikem nestěžoval)
- možná by tenhle kočár mohl dostat klimošku a nezávislé topení snáz, než "vozy lehké stavby". Jistě - v zimě bufík té elektriky zase tak moc nepotřebuje, klimoška by potřebovala "šťávu" z mašiny
Co vy na to?
.. nevím, nemám k dispozici ekonomické údaje, avšak:
- jako cestující se domnívám, že "patro" a mašina by mi konvenovalo jako přepravní nádoba na osobáku (zejména příměstském v nezávislé trakci), než deriváty 810 a možná i jiné "motory" (můj zadek si při jízdách pacifikem nestěžoval)
- možná by tenhle kočár mohl dostat klimošku a nezávislé topení snáz, než "vozy lehké stavby". Jistě - v zimě bufík té elektriky zase tak moc nepotřebuje, klimoška by potřebovala "šťávu" z mašiny
Co vy na to?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko