Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
749.250-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Studenec - Vladislav zastávka - GPS: 49°13'1.268"N, 16°1'58.224"E » - Datum: 5.7.2011 - Autor: Martin Grill - Pozn.: R666 Petr Vok - Zobrazeno: 2308x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
12.07.2011 (8:18)
To se mi zdá nebo má nový nátěr?
12.07.2011 (8:45)
To se ti zdá... V Majlontu ji pouze řádně vyleštili, a to včetně boků střechy. Leskne se jak... :o)
11.07.2011 (9:10)
MG: 751.338 stojí stále v Ostravě, nebo je už po šrotaci. :)
11.07.2011 (9:25)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/751/751392.html
Hmmm... Jedna ve šrotu a druhá na východě.
Hmmm... Jedna ve šrotu a druhá na východě.
citace M.G.:"a severní Moravy, tentokrát se 751.338." Jen doplním že to byla 751 335 co tahala Anglány po Moravě
Tak přece to byla bardotka. Taky jsem si ju chtěl vyblejsknout ale nestihl jsem to. Pouze jsem ji slyšel. Nevíte, proč jela 749-ka místo brejlouna? Moc by mě to zajímalo. Doufal jsem, že to někdo stihne vyfotit a vydím, že se podařilo. Děkuji autorovi za super foto. Za plný počet:-)
11.07.2011 (8:27)
Kemo, šlo o placenou akci pro skupinku britských nadšenců, kteří byli ochotni něco utratit za přetah tohoto olomouckého stroje do Brna a zpět, aby mohl být nasazen do rychlíkového oběhu. Bařule tak byla 5.7 k vidění na 660/667/666/663, díky DKV Brno - Maloměřice však byl den atraktivní i nasazením 750.022 na 927/662/669/668/661. Všechno klaplo na vlas přesně... :o)
Druhý den akce pokračovala po lokálkách Valašska a severní Moravy, tentokrát se 751.338. Tam už se mi ale nechtělo, protože hlásili ještě horší počasí, než na ono úterý... Nicméně se jelo ze Vsetína do Karlovic, pak zpět a nahoru přes Valmez po 323 do Věřovic. Tam po sporadicky užívané spojce přejeli na 325, kde to mohlo být obzvlášť parádní. Ze Studénky pokračovali do Bílovce, pak se sjelo do Suchdola a dojelo nejprve do Fulneka a následně Nového Jičína. Osobně si myslím, že Budišovská by byla daleko atraktivnější, ale nejspíš měli nějaký dobrý důvod tam nejet.
Takže tak... :o)
Druhý den akce pokračovala po lokálkách Valašska a severní Moravy, tentokrát se 751.338. Tam už se mi ale nechtělo, protože hlásili ještě horší počasí, než na ono úterý... Nicméně se jelo ze Vsetína do Karlovic, pak zpět a nahoru přes Valmez po 323 do Věřovic. Tam po sporadicky užívané spojce přejeli na 325, kde to mohlo být obzvlášť parádní. Ze Studénky pokračovali do Bílovce, pak se sjelo do Suchdola a dojelo nejprve do Fulneka a následně Nového Jičína. Osobně si myslím, že Budišovská by byla daleko atraktivnější, ale nejspíš měli nějaký dobrý důvod tam nejet.
Takže tak... :o)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko