..: Fotogalerie - detaily fotografie 749.162-4 :..
 

749.162-4


749.162-4Informace o fotografii:
 - Úsek: Mšené Lázně - Charvatce
 - Datum: 9.3.2015
 - Autor: Jiří Morche  Poslat email autorovi
 - Pozn.: edit Petr Holub
 - Zobrazeno: 7087x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Zalho  mail  
Počet komentářů uživatele363 »fotek 0
15.03.2015 (20:36)  
Rádo se stalo ..... s manželkou už je to dobré :-))) Odměnou budiž fotky zde ..... :-)
14.03.2015 (20:23)  
Samozřejmě musím poděkovat Zalho (Přemysl Košek), bez jehož řidičského umění, bych toho dne vyfotil "Velké kulové". Takže DĚKUJI Přemku. :-)
registrovaný uživatel Zalho  mail  
Počet komentářů uživatele363 »fotek 0
14.03.2015 (10:58)  
Pavel Martoch,Honza Janda: Však sme v těchto končinách byli jen tři,já analog,autor,a kolega kterého neznáme,takže Jiřik se vysloveně těšil :-)))...A oprávněně,velmi povedené....
Martin Grill,piškot: No zdá se mi že tohle cílené zneuctívání je od Vás docela nefér,jelikož A.N. má také pěkné fotky jako většina zdejších,akorát je schopen napsat co se mu konkrétně obsahově nelíbí.Občas sice používá nevhodnou formu sdělení, ale to velmi zřídkakdy a jiní jsou na tom daleko hůře....
13.03.2015 (12:09)  
petr.284: díky za upřesnění - lidská paměť je s přibývajícím věkem stále více ošidná...
13.03.2015 (10:22)  
Rabín - Zamračená a Balmy(Bix)jezdily na pacifiku naposledy v létě 1994.S rekonstrukcí 751 na 749 už vozily jenom soupravy s elektrickým vytápěním.Od podzimu 1995 mělo depo Vršovice ve stavu 16 lokomotiv 749.
13.03.2015 (8:58)  
Soupravy zamráča+mnoho Balmů jezdily turnusově na trati Prešov-Bardejov. Krátce i na trati Žilina-Rajec, na rekreačním vlaku v letní sezóně. A jako náhrada motoráků i na dalších slovenských tratích (třeba kolem Zvolena, Margecany-Červená Skala).
13.03.2015 (8:21)  
Petr Jet: soupravy barča+balmy byly naprosto běžné v 80. a 90. letech 20. stol. na "dolním Pacifiku" při nedostatku "modrých pater", takže v té době téměř stále :). Pomalu mizely po roce 2000, kdy došlo k určité "revitalizaci" patrových vozů a masovějšímu nástupu motorových vozů především na dobříšskou větev (kolem r. 2000 se mimo topnou sezonu nasazovaly na méně obsazené vlaky dokonce soupravy 853+patro). Již z 1. poloviny 70. let mám dětské vzpomínky na takové soupravy (především v létě) i z "horního Pacifiku" - netuším, zda to byl pokus o modernizaci, ale spíš šlo o doplnění parku dvounápravových vozů, jejichž technický stav se horšil a v létě jich nebyl v domovské stanici Čerčany dostatek k dispozici...
A jako náhrada motorových vozů všeho druhu se to mohlo vyskytovat i leckde jinde.
13.03.2015 (0:36)  
Já bych si počkal na zítřejší dvanáctou hodinu ;-)
Resp. dnešní, podle toho, jak to kdo bere. Zkrátka páteční.

EDIT ex post
tato fotka
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/751/751268.html
12.03.2015 (23:40)  
Jezdily někdy takové soupravy ve skutečnosti (Barča + Balm)?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko